خرید جک اس3 با بهترین شرایط از نمایندگی شیراز

نمایندگی کرمان موتور در شیراز با شرایط ویژه خودرو جک اس 3 را به بازار عرضه کرده است. افرادی که مایل به خرید جک s3 هستند می‌توانند به وبسایت این نمایندگی مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در خصوص خرید این خودرو به دست آورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، jac s3 یک کراس اوور جمع و جور خانوادگی است که سال 2013 در نمایشگاه خودرو شانگهای به بازار اتومبیل معرفی شد. اما ورود این خودرو به بازار ایران به سال 1396 برمی‌گردد. خودروی jac s3 توسط شرکت کرمان موتور به بازار ایران ورود پیدا کرد و به مشتریان عرضه شد. جک اس3 به دلیل شباهت زیاد به محصولات هیوندا، بسیار مورد توجه است. این خودرو دارای طراحی پنجره جلو مشبک به روز شده با سه خط موازی برحسته شفاف کرومی است. این ویژگی در کنار چراغ‌های کشیده جلوی جدید نمای بسیار خوبی به جک اس3 می‌بخشد.

درباره امکانات خودرو جک اس3 بدانید

این مدل خودرو دارای یک پیشرانه چهار سیلندری تنفس طبیعی به حجم 1.6 لیتر است و نیروی برابر 107 اسب بخار دارد. شتاب صفر تا صد این اتومبیل به 10.8 ثانیه می‌رسد. براساس آزمایش‌های انجام شده، این کراس اوور میان رده، تقریبا بیشینه سرعتی معادل 180 کیلومتر بر ساعت دارد و مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر، به 7.6 لیتر می‌رسد.

این خودرو دارای کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، سنسور پارک عقب، ترمز کمکی، اتولایت چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، سیستم صوتی با شش اسپیکر، نمایشگر لمسی 7 اینچی، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک و … است.

آریاک سفر

برخی از ویژگی‌های به خصوص jac s3

این خودرو مانند دیگر اتومبیل‌های بازار از برخی منظرها ایراداتی دارد اما برخی امکانات داخلی و شرایط به وجود آمده در این خودرو، باعث خنثی شدن این ایرادها شده است. به عنوان مثال غربیلک فرمان، پنل کیلومتر شمار و رودری‌های جک اس3 جذاب هستند و توانسته‌اند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. علاوه بر موارد مذکور، فرم صندلی‌های این خودرو به شکل مناسبی طراحی و اجرا شده و تمام بدن را می‌پوشاند. فضای کابین این خودرو نیز نسبتا بزرگ بوده و از لحاظ گنجایشی پنج نفر بزرگسال با قد متوسط به راحتی در آن جا می‌گیرند.

فضای بار این خودرو نیز برای جا دادن اسباب سرنشین‌ها کافی به نظر می‌رسد. به نظر طراحی داخلی جک s3 بیشتر از نمای بیرونی آن توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند و یکی از دلایل محبوبیت این اتومبیل شود.

jac s3 را از نمایندگی شیراز تهیه کنید

افرادی که مایل به داشتن یک کراس اوور جا دار و قیمت مناسب هستند بهتر است به نمایندگی شیراز برای خرید این خودرو مراجعه کنند. jac s3 شیراز با شرایط ویژه و مناسبی به مشتریان عرضه شده است و افراد با پرداخت مبلغ مناسب امکان داشتن این خودرو مناسب را دارند.

بهترین روش خرید جک اس3 شیراز مراجعه به نمایندگی یا تماس با کارشناسان فروش این منطقه است تا از شرایط فروش این خودروها آگاه شوید. افراد به منظور خرید جک s3 شیراز این امکان را دارند از طریق راه‌های ارتباطی دیگر مثل اینستاگرام و واتساپ هم اطلاعات لازم را به دست آورند.

خرید اقساطی جک اس3 از شیراز

افرادی که قصد خرید جک s3 شیراز را دارند بهتر است از شرایط فروش اقساطی جک s3 شیراز آگاه شوند. فروش اقساطی جک s3 شیراز باعث شده تا متقاضیان این خودرو با شرایط بهتری این خودرو را تهیه کرده و از آن استفاده کنند.

بنابراین افرادی که قصد خرید جک اس3 شیراز را دارند کافی است با چند کلیک به وبسایت نمایندگی کرمان موتور حسینی مراجعه کرده و از راه‌های ارتباطی و شرایط خرید این خودرو آگاه شوند. این نمایندگی علاوه بر خودرو جک اس3، انواع محصولات کی ام سی، لیفان و دیگر مدل‌های جک را با بهترین شرایط به متقاضیان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز