خرید تور دبی برای یک سفر خانوادگی

به دلیل وجود انواع پکیج های جذاب  تور دبی در بازار، این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران در فصل زمستان است. دبی دارای تنوع بالای امکانات تفریحی و توریستی برای همه سنین بوده و با خرید تور دبی می توان به این سرزمین باشکوه قدم گذاشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس به بررسی مکان ها و گزینه‌های تفریحی خانوادگی برای علاقمندان به خرید تور دبی می‌پردازد؛

خرید تور دبی برای زمستان

عموم گردشگران می‌دانند که بهترین فصل برای مسافرت به شهر شگفتی ها زمستان است؛ زیرا کشور امارات متحده عربی هوایی بسیار گرم و مرطوب دارد و از اواخر بهار تا انتهای پاییز به همین صورت باقی می‌ماند.

اولین گزینه برای خرید تور دبی ، اطلاع از مکان اسکان خانواده، علی‌الخصوص به همراه کودکان است؛ هتل‌ها و آپارتمان‌هایی با خدمات مناسب برای خانواده‌ها در دبی وجود دارد. به طور مثال برای اقامتی لوکس می‌توان به هتل آتلانتیس در پالم دبی اشاره کرد؛ در این هتل بزرگترها و کوچکترها می‌توانند با دلفین ها شنا کرده و با شیرهای دریایی ملاقات کنند. البته اگر برای خرید تور دبی خواستار یک هتل ارزان و مقرون به صرفه خانوادگی باشید نیز هتل ها و مراکز اقامتی خوبی برای خانواده در دبی موجود است.

آریاک سفر

در دبی کجا غذا بخوریم؟

در لیست رستوران های دبی هیچ کمبودی برای غذا خوردن همراه خانواده در هنگام مسافرت وجود ندارد. می‌توان گفت در همه مراکز خرید دارای گزینه های زیادی برای صرف غذا از برندهای بین المللی و منطقه‌ای هستند.  پیشنهاد ویزاجت به گردشگران این است که به هیچ عنوان میان وعده نان و چای پاپا را از دست ندهند! در برخی از رستوران‌های دبی، تخفیفات ویژه برای بچه‌ها ارائه می‌شود و حتی ممکن است که کودکان بتوانند به صورت رایگان غذا بخورند. در هنگام مراجعه به این گونه رستوران ها مواظب چاقی و اضافه وزن خود و فرزندان‌تان باشید!

در ضمن، یکی از بزرگترین و مقرون به صرفه ترین غذاخوری‌های فضای باز در بازار ریپ در پارک زبیل قرار دارد که حداقل ارزش یک بار امتحان کردن را دارد!

در ادامه برخی از اماکن تفریحی خانوادگی در دبی معرفی می‌شود؛

 کیدزانیا دبی

 این مجموعه یک مرکز خرید به همراه یک ماکت شهر کوچک است که کودکان و نوجوانان می توانند بسته به سلیقه خود همانند دنیای واقعی در آن فعالیت کنند. جالب ترین قسمت ماکت شهر این است که در هنگام ایفای نقش خود، مانند یک کارمند یا فروشنده از خریداران ارز دریافت می‌کنند و خود می توانند ارز دریافتی را در سایر قسمتها مثلاً رستوران ماکت شهر خرج کنند. یک قسمت از این مجموعه به کودکان نوپا و خردسال اختصاص داده شده است.

پارک برفی اسکی دبی

اگر تا به حال تجربه اسکی بر روی برف را نداشته اید، پیشنهاد ما این است که به  مجموعه اسکی دبی رفته و در کنار مربیان مجرب پیست اسکی، این ورزش محبوب را آموزش ببینید. در هنگام خرید تور دبی باید توجه کرد که پکیج تور شامل پارک برفی اسکی نیز باشد. زیرا با استفاده از خدمات تور در زمان تجربه این ورزش هیجان انگیز و مفرح، یک میان وعده بسیار لذیذ به صورت  رایگان سرو خواهد شد.

باغ معجزه

در هنگام خرید تور دبی باید بازدید از باغ معجزه از اولویت‌های گردشگران باشد. قدم زدن در باغ های سرسبز و زیبا در یک شهر کویری موجب آرامش روح و روان می شود. این باغ بزرگترین باغ گل طبیعی در جهان است که انواع مناطق دیدنی و توریستی دبی مانند برج خلیفه، برج العرب و… به صورت ماکت با گل طبیعی طراحی و ساخته شده است. این ماکت گلهای مکانیزه و متحرک، دارای نورپردازی زیبایی هستند و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می‌بخشند.

پارک موضوعی وایلد وادی

 وایلد وادی، اولین پارک آبی دبی بوده و برای بیش از ۱۵ سال است که یک مکان مشهور برای گذراندن تعطیلات خانوادگی در شهر دبی به شمار می‌رود.  در این مجموعه آبی انواع سواری برای همه گروه های سنی وجود دارد. والدین می توانند در زمانی که فرزندان خود از آب بازی و شنا، لذت می‌برند در عرشه کشتی آفتاب بگیرند و استراحت کنند. کاماپرس گوشزد می‌کند که تا حد امکان  از ابتدای روز به پارک رفته و تا انتهای وقت کاری مجموعه از آن خارج نشوید، چون ممکن است تفریحات بسیاری را از دست بدهید.

خرید آنلاین و مقرون به صرفه تور دبی

برای خرید مطمئن و اقتصادی تور دبی، لازم است که به دفاتر و سایت های مجازی ارائه خدمات گردشگری و تورهای مسافرتی مراجعه کرد. ویزاجت یک استارت آپ فروش انواع تورهای بین‌المللی  و جهانگردی است که برای اولین بار تمامی خدمات مانند؛ اخذ ویزا، نوبت سفارت، پیکاپ مسافر و….. را به صورت کاملا آنلاین انجام می‌دهد. مسافران می‌توانند با توجه به مقصد و بودجه خود یکی از پکیج های تور دبی یا سایر کشورها را انتخاب کرده و لذت سفری آرام و بی دغدغه را تجربه کنند. علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی ویزاجت مراجعه کنند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : ویزا جت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز