خرید تردمیل چه مزایایی دارد؟

در سال‌های اخیر، تردمیل به یکی از پرطرفدارترین دستگاه‌های ورزشی تبدیل شده است. استفاده از تردمیل به افراد کمک می‌کند تا همیشه بتوانند تناسب اندام خود را حفظ کنند؛ بدون آن که از حتی از خانه خارج شوند! به علاوه، ورزش کردن با تردمیل به سلامت فیزیکی و ذهنی انسان کمک بسیاری می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار تجهیزات ورزشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید تردمیل برای کسانی که دوست دارند تا در خانه به تمرینات ورزشی خود بپردازند یک گزینه بسیار عالی است. فروشگاه تجهیزات ورزشی جیم لند از معتبرترین و بزرگ‌ترین مراکز معتبر خرید تردمیل ، دوچرخه ثابت، الپتیکال و… است. علاقمندان به خرید تجهیزات ورزشی برای منزل یا باشگاه خود می‌توانند تمامی محصولات را با تضمین قیمت و کیفیت از جیم لند خریداری نمایند. در ادامه، به بررسی فواید استفاده از تردمیل پرداخته می‌شود.

بهبود سلامت قلب

استفاده از تردمیل باعث انجام تمرینات هوازی می‌شود و این تمرینات به طور مشخص بر روی سلامت قلب تاثیرگذار است. اینگونه تمرینات برای کسانی که چربی خون و یا مشکلات قلبی-عروقی دارند بسیار مفید است. تحقیقات نشان داده است که انجام ورزش‌های هوازی به برطرف کردن مشکلات و انسدادهای قلبی کمک می‌کند و باعث تقویت عضلات قلب می‌شود. تقویت این عضلات منجر به کاهش فشار خون شده و عملکرد قلب را برای پمپاژ خون به سایر اندام‌ها بهبود می‌بخشد.

آریاک سفر

کاهش وزن

پیاده‌روی سریع یا دویدن بر روی تردمیل موجب چربی‌سوزی و کاهش وزن سریع می‌شود. با استفاده از تردمیل و انجام تمرینات هیت، کالری‌سوزی بسیار سریع‌تر از ورزش‌های هوازی دیگر انجام خواهد شد. مطابق با تحقیقات صورت گرفته، راه رفتن یا دویدن بر روی تردمیل به مصافت 4 مایل موجب سوختن حدود 400 تا 600 کالری می‌شود.

تقویت عضلات

خرید تردمیل و استفاده از آن بهترین راه برای تقویت عضلات بدن به ویژه در ناحیه ران، لگن و ساق پا است. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، تردمیل موجب درگیر شدن تعداد زیادی از عضلات بدن می‌شود و صرفاً عضلات پایین‌تنه را تقویت نمی‌کند. به علاوه این امکان وجود دارد تا در حین پیاده‌روی بر روی تردمیل به انجام تمرینات مرتبط به شانه و بازو نیز بپردازید.

کنترل قند خون

عدم انجام تمرینات روتین ورزشی مهم‌ترین دلیل بروز بیماری‌های مزمن مانند دیابت است. مطابق با یک تحقیق انجام شده در این زمینه، 3000 هزار نفر که در خطر ابتلا به دیابت بودند مورد ارزیابی قرار گرفتند. از این افراد خواسته شد تا حداقل 150 دقیقه در هفته پیاده‌روی داشته باشند. پس از گذشت سه سال، خطر ابتلا به دیابت در این افراد حدود 58 درصد کاهش یافت. به همین دلیل، استفاده منظم از تردمیل بهترین روش برای جلوگیری از ابتلا به بیماری قند خون است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : جیم لند
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز