خرید بیت کوین از درگاه امن و معتبر داخلی

معمولا معامله گران و فعالان بازار رمزارزها با بیت کوین آشنایی دارند. معامله این ارز دیجیتال با توجه به نوسانات قیمتی و شرایط مختلف حساس است. فعالان بازار رمزارزها برای خرید بیت کوین ، ابتدا شرایط بازار آن و وضعیت اقتصادی را در نظر گرفته و سپس به معامله می‌پردازند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین نخستین ارز دیجیتال است که سال 2009 توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاماتو به دنیا معرفی شد. این رمزارز به صورت محدوده بوده و تنها 21 میلیون واحد از آن وجود دارد که می‌توان آن را استخراج کرد. بالغ بر 18 میلیون بیت کوین در ژانویه 2021 در گردش بودند.

کمبود عرضه بیت کوین سبب شده تا این رمزارز در میان دیگر ارزهای دیجیتال پیشگام باشد و معامله گران زیادی به آن توجه کنند. هم اکنون صرافی‌های مختلف بستر لازم را برای معامله بیت کوین فراهم کرده‌اند. بنابراین با مراجعه به یک صرافی معتبر و ثبت نام در آن و سپس احراز هویت، امکان خرید و فروش بیت کوین به راحتی وجود دارد.

بیت کوین را در چه نوع کیف پولی نگهداری کنیم؟

افرادی که مایل به خرید این ارز دیجیتال هستند باید کیف پول مناسب آن را نصب کنند. بیشتر کیف پول‌ها از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. اهل فن همواره به علاقمندان و فعالان بازار رمزارزها، مخصوصا بیت کوین، توصیه می‌کنند که حتما از کیف پول خود نسخه پشتیبان بگیرند تا در صورت مفقودی آن امکان بازیابی سرمایه خود را داشته باشند. کارشناسان به افرادی که مایل به نگهداری تعداد زیادی بیت کوین هستند پیشنهاد می‌کنند از کیف پول‌های سخت افزاری مانند لجر یا ترزور استفاده کنند.

آریاک سفر

به صرافی مناسب مراجعه کنید

در صورتی که کیف پول مورد نظر را انتخاب کردید، باید به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال معتبر باشید. با جست و جوی عبارت خرید بیت کوین احتمالا صرافی‌های آنلاین زیادی به شما معرفی خواهند شد. اما صرفا با یک جست و جوی ساده و بدون کسب اطلاعات، نمی‌توان به هر درگاهی اعتماد کرد. این روزها وبسایت‌های نامعتبر زیادی با تبلیغ خرید و فروش آسان بیت کوین و دیگر رمزارزها، کلاهبرداری زیادی انجام می‌دهند. به همین دلیل، معامله گران باید با آگاهی کامل در یک صرافی ثبت نام کرده و سپس به معامله انواع ارزهای دیجیتال بپردازند.

برخی صرافی‌های معتبر به دلیل حساسیت در ارائه خدمات باکیفیت و حفاظت از اطلاعات هویتی و سرمایه معامله گران، کارمزد بیشتری دریافت می‌کنند.

اکسکوینو؛ وبسایت مطمئن برای خرید بیت کوین

در صورتی که ساکن ایران هستید و به خرید بیت کوین و ارزهای دیجیتال علاقه دارید، سایت اکسکوینو گزینه مناسبی محسوب می‌شود. معامله گران با مراجعه به این سایت و بخش اکسکوینو مارکت، امکان خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتالی را خواهند داشت.

در صورتی که مایل به آگاهی از قیمت روز انواع رمزارزها هستید، کافی است به بخش قیمت ارزهای این سایت مراجعه داشته باشید. ضمنا علاقمندان به بازار رمزارزها به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره این بخش، امکان استفاده از مقالات و اطلاعات وبلاگ این مجموعه را دارند.

اکسکوینو یک پلتفرم آنلاین برای معامله رمزارزهای مختلف است که با هدف ارائه خدمات مالی مبتنی بر ارز دیجیتال به معامله گران ایرانی معرفی شد. در حال حاضر این مجموعه با بهره گیری از آخرین سیستم حفاظتی دنیا و داشتن پشتیبانی شبانه روزی، توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز