خرید اینترنتی با طعم تخفیف شب یلدا

شب یلدا یک مراسم آیینی بین ما ایرانی‌ها است و به همین دلیل همه مردم خود را برای یک دورهمی خانوادگی مفصل آماده می‌کنند. قاعدتا خانواده‌ها برای خوشگذرانی در طولانی‌ترین شب سال انواع خوراکی‌های مرسوم آن را می‌خرند تا در کنار عزیزانشان یک شب خاطره انگیز و خوش طعم را داشته باشند. آجیل شب یلدا یکی از خوراکی‌های مرسوم این مناسبت است. خوشبختانه در حال حاضر خانواده‌ها این امکان را دارند تا خرید آجیل شب یلدا را به صورت اینترنتی انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر ساله در آستانه شب یلدا انواع جشنواره غذا یلدا برای مردم تدارک دیده می‌شود. در چنین شرایطی مردم امکان خرید انواع محصولات با تخفیف‌های ویژه را دارند. در صورتی که برای شب یلدا برنامه دارید، لازم نیست به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید. شما به راحتی می‌توانید خرید مواد غذایی و تنقلات را به صورت آنلاین انجام دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی مواد غذایی در این موقع از سال نه تنها راحت است بلکه به دلیل تخفیف‌های مناسب کاملا صرفه اقتصادی دارد. ضمنا خیلی از فروشگاه‌ها علاوه بر تخفیف مواد غذایی، تخفیف آجیل شب یلدا هم برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. بنابراین از بابت خرید اینترنتی آجیل هم خانواده‌ها آسوده هستند.

آریاک سفر

انواع قهوه و اکسسوری را با تخفیف‌های یلدایی بخرید

این روزها تنها مواد غذایی و آجیل نیستند که تخفیف دارند، انواع قهوه، اکسسوری‌ها و… هم با تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان ارائه می‌شوند. در صورتی که قهوه نوشیدنی محبوب شما باشد، در حال حاضر با استفاده از جشنواره قهوه یلدا خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، امکان خرید انواع این محصول را دارید. خرید قهوه شب یلدا به خاطر تخفیف‌های خوبی که دارد بسیار دلچسب است.  برای خرید قهوه کافی است به وبسایت یکی از فروشگاه‌های معتبر این محصول سر بزنید و خرید اینترنتی قهوه موردنظر خود را انجام دهید.

در صورتی هم که در کنار خانواده نیستید و قصد دارید این شب یلدا را برای آن‌ها به یاد ماندنی کنید، می‌توانید برای آن‌ها هدیه بفرستید. ساعت یک پیشنهاد کادویی مناسب است. شما با خرید اینترنتی ساعت از جشنواره ساعت یلدا ضمن داشتن خرید اقتصادی، می‌توانید در هر نقطه کشور اطرافیان خود را غافلگیر کنید. منتهی برای خرید هر کدام از این محصولات باید به وبسایت‌های معتبر سر بزنید. در ادامه چهار فروشگاه معتبر تخصصی برای خرید هر یک از این کالاها معرفی خواهند شد؛

قهوه ملو

قهوه از جمله نوشیدنی‌ پرطرفدار در ایران است که به راحتی از سایت ملو امکان خرید آن وجود دارد. خرید اینترنتی قهوه کار را برای قهوه بازها راحت کرده است. شما با چند کلیک می‌توانید وارد وبسایت ملو شوید و اطلاعات انواع مختلف قهوه به همراه ویژگی‌‌های آن را مشاهده کنید. برای خرید قهوه پیشنهاد می‌شود به سایت اینترنتی ملو سر بزنید.

http://melocoffee.com/

فروشگاه اینترنتی ساعت مچی ایران تایمر

ایران تایمر اولین سایت ساعت مچی و اکسسوری در ایران است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد. شما در ایران تایمر یک ویترین بزرگ از ساعت مچی اصل، عینک آفتابی و زیورآلات معتبرترین برندهای روز دنیا را می‌بینید. تمامی محصولات مجموعه با گارانتی ضمانت اصالت کالا ارائه می‌شوند. در جشنواره یلدا ایران تایمر، با شعار بیایید یک دقیقه بیشتر کنار هم باشیم، با هر خرید 10% از مبلغ سفارش به شما برگشت داده می‌شود.

رزبن

صنایع غذایی رُزبُن ، فعالیت خودش را از سال 1391 در شهرستان اردکان استان یزد با هدف تولید محصولات سالم و باکیفیت آغاز کرد. رُزبُن یک برند جوان و خوشنام است که در زمینه تولید انواع فرآورده‌های کنجدی فعالیت دارد.

از محصولات صنایع غذایی رُزبُن می‌توان به روغن ارده کنجد، ارده، حلوا ارده، کرم کنجد ساده، کرم کنجد کاکائویی، کرم کنجد با مغز پسته، کرم کنجد با مغز فندق و انواع شیره‌جات اشاره کرد.

بارجیل

خرید آجیل یلدا از بارجیل

دیگر دوران ایستادن در صف‌های طولانی خرید آجیل یلدا گذشت. نیازی نیست وسط شلوغی بازار، وقت خود را صرف خرید آجیل کنید. بارجیل، پلتفرم آنلاین خرید آجیل و خشکبار، این امکان را برای شما فراهم کرده که به کاناپه‌تان تکیه دهید و مشغول خرید آجیل شب یلدا شوید. ضمنا بارجیل به مناسبت این شب طولانی، تخفیف‌های زیادی هم برای شما در نظر گرفته است. پس تا دیر نشده دست به کار شوید.

مرتبط با : ایران تایمربارجیلرزبنقهوه ملو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز