خرید انواع موتور نو خودروهای هیوندای از مجموعه‌ ای معتبر

هیوندای-کاماپرس
لست سکند

هر خودرو از اجزای مختلفی تشکیل شده که وجود همه آن‌ها برای حرکت ضروری است،. اما موتور خودرو برای حیات آن ضروری است و بدون موتور هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افتد. از آنجایی که ایران ممنوعیت واردات خودروهای خارجی را دارد، افرادی که قبلا اتومبیل‌های خارجی را خریداری کرده‌اند باید به موتور آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. موتور سانتافه ، اسپرتیج، توسان و … در صورتی که دچار آسیب شوند و نیاز به تعویض آن‌ها باشد، دشواری دارند و باید مراکز معتبر فروش این دستگاه را پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از هیوندای021، موتور خودرو قلب آن است و همواره این دستگاه به روزرسانی می‌شود تا خودروهای جدید بازار بهترین عملکرد را به نمایش بگذارند. این روزها در همین راستا، شرکت‌های خصوصی مختلفی تلاش دارند تا روز به روز آپشن‌های بیشتری روی موتور خودروهای تولیدی خود پیدا کنند و آن‌ها را با شرایط متفاوتی به دست مشتریان برسانند. موتور خودروها از دو بخش شیمیایی و مکانیکی تشکیل می‌شود و مجموع این فرآیند حرکت خودرو را به وجود می‌آورد. فرآیند شیمیایی که به نام واکنش آتش زا نیز شناخته می‌شود، فرآیند حرکت خودرو را به وجود می‌آورد. در واقع نیرو شیمیایی به وسیله چرخه آتش ایجاد می‌شود. سپس این نیرو به فرآیند مکانیکی انتقال پیدا می‌کند. طی فرآیند مکانیکی، حرکت عمومی ایجاد شده توسط واکنش شیمیایی به حرکت دورانی تبدیل و به چرخ‌ها منتقل می‌شود. در نهایت این مسائل باعث حرکت و ایجاد نیروی پیشرانه در موتور خودرو خواهند شد.

چه زمانی تعمیر یا تعویض موتور خودرو ضروری است؟

با توجه به موارد ذکر شده در صورتی که فرآیند شیمیایی یا مکانیکی به درستی شکل نگیرد، موتور کارکرد درستی نخواهد داشت یا کاری انجام نخواهد داد. ممکن است طی حادثه یا شرایطی موتور خودرو به طور کلی ضربه خورده یا دچار مشکل شود، همین مسئله باعث خواهد شد تا افراد برای تعمیر و تعویض موتور به تعمیرکاران مراجعه کنند. اما خرید موتور اصل و باکیفیت خودرو به دلایل مختلفی سخت شده و باید از مراکز معتبری انجام شود.

در صورتی که موتور اسپورتیج ، توسان و دیگر خودروهای خارجی دچار مشکل شود و نیازمند تعویض باشد، کار اندکی دشوار است. زیرا واردات خودروهای خارجی به کشور چند سال است که ممنوع بوده و پیدا کردن موتور توسان و دیگر خودروها به این راحتی نیست. همچنین اغلب خودروهای برندهای مطرح خارجی مدل سال نیستند و مربوط به چند سال گذشته می‌شوند، به همین دلیل ممکن است موتور برخی از خودروها تولید نشوند و در هیچ بازاری موجود نباشند. به همین دلیل بیشتر مواقع موتورهای این خودرو به صورت دست چندم و کارکرده در بازار وجود دارند که معمولا دارای مشکل هستند.

تعمیر یا تعویض موتور خودرو-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مراقب کلاهبرداران باشید!

معمولا کلاهبرداری در این حوزه بسیار زیاد است و حتی امکان فروختن موتور خودروهای تصادفی و … وجود دارد. بیشتر اوقات کلاهبرداران موتور اسقاطی و آسیب دیده را با تعمیرات و تغییرات جزئی نو جلوه می‌دهند و آن را به مشتریان می‌فروشند. در چنین شرایطی مشتری پول موتور نو را به فروشنده داده اما بعد از مدت زمان کمی خودرو وی دچار مشکلات عمده‌ای می‌شود. برخی مواقع نصب این موتورها روی خودروها خطرآفرین بوده و باعث تصادف یا آتش سوزی و … شده است.

البته هنوز مراکز معتبری هستند که موتور سانتافه ، تویوتا و دیگر محصولات خارجی را با گارانتی و ضمانت اصل بودن به مشتریان خود می‌فروشند. مراجعه به مراکز و نمایندگی‌های معتبر و خرید محصولات اصل باعث خواهد شد تا از صدمات ناشی از نصب محصولات غیرمتفرقه و غیراستاندارد روی خودرو و آسیب‌های بعدی به آن جلوگیری شود. در صورتی که خودرو شما از برند هیوندای است، بهتر است به مراکز مجاز داخلی این خودروسازی مراجعه و تعویض موتور را از آن‌ها درخواست کنید.

عاملیت مجاز محمدی یکی از این نمایندگی‌ها است که تعمیر کلیه مدل‌های هیوندای را در کمترین زمان و با بهترین قیمت انجام می‌دهد. تکنسین‌های این مجموعه تخصص دارند و مورد تایید شرکت هیوندای کره هستند. بنابراین مشتریان می‌توانند با خیال راحت به این نمایندگی اطمینان کرده و تعمیر موتور اسپورتیج ، سانتافه و … را به متخصصان آن بسپارند. ضمنا امکان تعویض موتور انواع محصولات هیوندای در این فروشگاه فراهم است. لازم به ذکر است که این مجموعه تمامی قطعات و محصولات را به صورت مستقیم از کشور کره تهیه می‌کند، بنابراین افراد با آسودگی خاطر می‌توانند تعمیر و تعویض قطعات خودرو خود را درخواست کنند.

دسترسی آسان به انواع موتور خودروهای هیوندای

افرادی که دنبال موتور توسان نو هستند، این نمایندگی یک مدل 2014 اصلی آن را دارد که حجم آن 2 هزار و 400 سی سی است. این محصول دارای برگه سبز گمرکی بوده و امکان انتقال سند آن وجو دارد. افراد برای آگاهی از قیمت این محصول می‌توانند مستقیما با نمایندگی تماس بگیرند و در اسرع وقت برای تعویض اقدام کنند.

موتور اسپورتیج با گارانتی نیز یکی دیگر از موجودهای این نمایندگی است که مربوط به سال 2014 بوده و طبق اطلاعات موجود، کاملا نو است. این موتور دارای برگه سبز گمرکی است و به راحتی امکان انتقال سند آن وجود دارد. حجم این موتور به 2 هزار و 400 سی سی می‌رسد.

همچنین کسانی که موتور سانتافه شان آسیب دیده و نو آن را پیدا نکرده‌اند، می‌توانند این محصول را از مجموعه مذکور خریداری کنند. موتور سانتافه موجود در این نمایندگی مربوط به سال 2008 بوده و کاملا نو و دارای برگه سبز گمرکی است. حجم موتور مذکور 2 هزار و 700 سی سی بوده و مشتریان به راحتی امکان دریافت سند این موتور را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : هیوندایهیوندای 021
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز