در خرید آنلاین به چه نکاتی دقت کنیم؟

لست سکند

مزایای فروشگاه اینترنتی همیشه بیشتر از معایب آن است و با توجه به رشد سریع تکنولوژی و شیوع کرونا بسیاری از صاحبان کسب و کار در تلاش‌اند تا فروش خود را از شکل فروش سنتی به فروش الکترونیکی تغییر دهند و به سمت تجارت الکترونیکی حرکت کنند. فروشگاه اینترنتی فضای فیزیکی محدود فروشگاه سنتی را ندارد و می توان گستره بسیار وسیعی از محصولات را در آن به نمایش گذاشت. فروشگاه اینترنتی این امکان را به خریداران می دهد که درباره محصول مورد نظر خود جستجو کنند و پس از بررسی تمامی ویژگی ها و شرایط آن، خرید اینترنتی مطمئنی را انجام دهند.

به گزارش کاما پرس، 19کالا در ادامه به موارد مهمی که هر خریدار باید در خرید آنلاین در نظر بگیرد اشاره خواهد کرد؛ پس ادامه مقاله را از دست ندهید.
آمازون یکی از معروف‌ترین سایت‌های فروشگاهی دنیا محسوب می‌شود که توانسته 94 میلیون کاربر را در هر ماه به سمت خود جلب کند. رمز موفقیت این فروشگاه چیست؟

نشانه‌های یک فروشگاه اینترنتی قابل اطمینان چیست؟ قطعاً همه شما در زمان خرید آنلاین به این موضوعات فکر کرده‌اید. این روزها در کشو‌رهای صنعتی و توسعه‌یافته رغبت و تمایل افراد به خرید اینترنتی بیشتر شده است و کشور ما نیز از این امر مستثنی نیست.

با این وجود سایت فروشگاهی 19کالا از جمله سایت‌هایی است که شناخت کامل محصول به مشتری را سرلوحه خود قرار داده و این اولین قدم برای جلب اطمینان کاربر محسوب می‌شود. 19کالا حداکثر توان خود را بکار گرفته تا امکاناتی ارائه دهد که کاربر بتواند کالای خود را هر چه ملموس‌تر انتخاب و خریداری کند. اگر به این سایت فروشگاهی که به عنوان یک مرجع موبایل معتبر نیز در سطح کشور نیز شناخته شده سری بزنید متوجه تفاوت این فروشگاه آنلاین با سایر فروشگاه‌ها خواهید شد.
به گزارش ایسنا، در ادامه به موارد مهمی که در خرید آنلاین باید مد نظر قرار دهید اشاره خواهیم کرد:

راز آسمان پایتخت

شرایط و ضوابط خرید آن سایت را بررسی کنید
پس از شناخت کامل سایتی که قصد دارید از آن خریداری کنید، مورد دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که شرایط و ضوابط خرید آن سایت را بررسی کنید، مشخصات فنی محصول مورد نظر را به دقت مطالعه کرده تا بتوانید انتخاب و خرید بهتری داشته باشید.
حفاظت از اطلاعات شخصی
نکته‌ای که هر کاربر باید در زمان خرید اینترنتی مد نظر قرار داد حفاظت از اطلاعات شخصی است. به طور کلی نباید صرفاً به خاطر دیدن کالاهایی که حتی ممکن است اهمیت زیادی هم نداشته باشد اطلاعات مالی مثل حساب‌های بانکی، رمزهای عبور و یا مواردی از این قبیل را در اختیار افرادی که شناخت کامل نسبت به آنها ندارید، قرار دهید.
خدمات سایت
یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام خرید هر کالایی، به خصوص لوازم الکتریکی و موبایل مد نظر قراردهید گارانتی آن محصول است. یکی از سایت‌‎هایی که هم از نظر قیمت گوشی و هم از نظر گارانتی می‌توانید روی آن حساب کنید سایت فروشگاهی 19کالاست.
مطالعه دقیق توضیحات و جزئیات محصول
افراد زیادی هستند که دست کم یکبار تجربه بدی از خرید اینترنتی داشته و از خرید خود پشیمان شده‌اند. جلوگیری از این اتفاق بسیارساده است، تنها کافیست پیش از خرید توضیحات محصول را به طور دقیق مطالعه کنید. برای مثال اگر قصد خرید گوشی موبایل دارید، بعد از دیدن قیمت گوشی در مرجع موبایل به سراغ مطالعه نقد و بررسی آن رفته و تمام مشخصات آن را مطالعه کنید.
حق و حقوق خود را بدانید
در برخی موارد پیش می‌آید که افراد محصولی را به صورت آنلاین سفارش داده و مدت زمان زیادی برای رسیدن محصول به دستشان و یا حتی عودت وجه به دستشان صبر می‌کنند. همه این موارد به این دلیل است که افراد حق و حقوق خود را نمی‌دانند. محصول و قیمت آن را در چند سایت با هم مقایسه کنید
معمولاً آقایان این کار را بیشتر از خانم‌ها انجام می‌دهند و زمانی که قصد خرید چیزی را دارند مشخصات و قیمت آن را با چند فروشگاه آنلاین دیگر مقایسه می‌کنند و شانس خود را برای یافتن همان محصول با برچسب قیمتی پایین‌تر و کیفیت بهتر امتحان می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز