خرید آنلاین محصولات چینی گلسار فارس + قیمت روز

برای تولید تجهیزات بهداشتی سرویس‌های بهداشتی، به طور معمول از چینی یا پرسلان استفاده می‌شود. اولین بار کشور چین از نوعی خاک مخصوص به نام کائولین برای ساخت ظروف و تجهیزات بهداشتی چینی استفاده کرد و به همین دلیل به آن لقب چینی داده‌اند. در حال حاضر در بیشتر کشور های اروپایی مانند فرانسه، آلمان، انگلستان، روسیه و … منابع کائولین وجود دارد. در حال حاضر نیز بزرگترین منابع کائولین در کشور چین یافت می‌شوند اما کارخانه‌های تولیدی تجهیزات سرویس بهداشتی در ایران بسیار است؛ چینی گلسار نیز در همین زمینه فعالیت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تجهیزات ساختمانی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت چینی گلسار فارس واقع در استان شیراز در سال ۱۳۷۲ به بهره برداری رسید و در سال ۱۳۷۵ برای توسعه و گسترش تولید چند فاز دیگر به آن اضافه شد. در حال حاضر چینی گلسار با تولید ۱۷ هزار تن محصول، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و صادر کنندگان موفق محصولات چینی در بازار های خارجی است.

مدیران و کارمندان چینی گلسار از بین متخصصین  برگزیده شده اند و سر لوحه همه آنها ارتقاء کمی و کیفی ، رضایتمندی مشتری و تنوع و نوآوری است. شرکت چینی گلسار هر ساله بیش از ۱۰۰ محصول مختلف چینی تولید و به ۱۳ کشور دنیا صادر میکند. لازم به ذکر است که چینی گلسار ۱۸۰ نماینده فعال نیز در ایران دارد. در شرکت گلسار فارس محصولاتی مانند توالت ایرانی، توالت فرنگی، زیر دوشی، روشویی و … تولید می‌شود.

آنلاین، سریع و راحت خرید کنید

خریداران می‌توانند برای خرید و دریافت قیمت روز محصولات چینی گلسار به فروشگاه آنلاین ابزارینا که یک پلتفرم فروش آنلاین تجهیزات سرویس بهداشتی و شیر آلات است مراجعه کنند. ابزارینا یک استارت آپ معتبر ایرانی است که هنگام خرید خدماتی مانند ضمانت اصالت و کیفیت، تضمین قیمت، ارسال رایگان برای خریداران تهرانی و مرجوع یا تعویض کردن کالای خریداری شده تا ۷ روز بعد از صدور فاکتور را ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

خریداران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در ارتباط با خرید و نصب تجهیزات بهداشتی و شیر آلات به وب سایت رسمی ابزارینا مراجعه کرده یا در شبکه های مجازی اینستاگرام، تلگرام، لیند کین و توییتر این استارت آپ را دنبال کنند.

در ادامه قیمت روز برخی محصولات چینی گلسار موجود در ابزارینا را مشاهده می‌کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز