خدمت ویژه بانک ملی برای نابینایان

لست سکند

دو شعبه بانک ملی ایران امکان به‌کارگیری سامانه بی‌تی‌ام، تکنولوژی تبدیل متن به صدا، را به منظور انجام عملیات بانکی نابینایان، با استفاده از کدهای دستوری، فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، این سامانه در شعبه‌های«خیابان بهار» و «نوبهار» موجود است. بی‌تی‌ام خدماتی شامل صدای راهنما و میان‌برهای آسان‌ساز دارد که براساس تست کاربردپذیری انجمن نابینایان، مورد تایید قرار گرفته است. سامانه ارائه شده این قابلیت را دارد که بسیاری از فعالیت‌های مشتریان را ذخیره کند تا در مراجعه‌های بعدی سرعت فعالیت آن‌ها بالا رود. بی‌تی‌ام یک پلتفرم هوشمند برای پایانه‌های بانکی است که هدف آن ارائه خدمات هوشمند بانکی به کاربران از طریق کانال‌های مختلف است.
پیش از ارائه این خدمت، روابط عمومی بانک ملی ایران درخصوص چگونگی حضور فیزیکی افراد دارای معلولیت بیان کرد که اداره کل مهندسی و املاک این بانک سعی می‌کند در تمامی طرح‌ها و برنامه‌های باسازی و نوسازی شعب و ساختمان‌های این مجموعه، حتی‌الامکان مسئله سهولت و امکان دسترسی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی را لحاظ کند. در همین راستا این مجموعه، خدماتی شامل تسهیل ورود و خروج به شعبه از طریق رمپ، سطوح شیب‌دار، آسانسورها و بالابر‌های مناسب جهت حمل ویلچر، رفع موانع حرکتی ساختمان‌ها، تغییر ارگونومی گیشه‌های مخصوص بانک برای استفاده مشتریان دارای معلولیت، نصب راهنما حرکتی در کف برخی شعبه‌ها برای روشندلان، نصب کلیدهای آسانسور با خط بریل در برخی واحدها، ساخت سرویس‌بهداشتی و پارکینگ مخصوص معلولان را ارائه کرده است. طبق اعلام قبلی بانک ملی ایران، امکان ارائه خدمات ‌برای کاربران معلول در شعبه‌های ایثار، فردوس، امیریه، میدان شهدا، کارگشایی مولوی، دانشگاه تهران، میدان فردوسی، میدان جمهوری وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : بانک ملی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز