خدمت‌رسانی رایگان سایپا یدک به جهادگران سلامت در تعطیلات نوروز

مدیرعامل سایپا یدک گفت: پزشکان و پرستارانی که در صف مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند به عنوان جهادگران سلامت مورد توجه شرکت سایپا قرار دارند و خدمات ویژه و رایگان سایپا در اختیار آنها قرار می گیرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی سایپا یدک، سید فخرالدین حیدری‌منش  درباره ارائه خدمات رایگان به پرستاران و پزشکانی که در بیمارستان ها برای کنترل بیماری کرونا تلاش می‌کنند، گفت: این عزیزان جهادگران سلامت در کادر درمانی کشور و نورچشمان مردم ایران هستند و می‌توانند با ارائه کارت پرسنلی بیمارستان‌های خط مقدم مبارزه با کرونا به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور، نسبت به دریافت خدمات ویژه و رایگان این طرح اقدام کنند. علاوه بر این، در صورت نیاز به حمل خودرو به نمایندگی‌های  سایپا نیز خدمات امدادی حمل برای این عزیزان، رایگان خواهد بود.

افزایش 20 درصدی ناوگان امداد خودرو سایپا

آریاک سفر

وی افزود: با تاکید و دستور مدیرعامل گروه سایپا و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این گروه، ۲۰ درصد به ناوگان خدمات‌رسانی امداد خودرو سایپا جهت ارائه خدمت به مشتریان در محل افزوده شده و به منظور کاهش سفرهای غیرضروری و کمک به اجرای پویش #درخانه بمانیم و سرعت‌دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده های بین‌راهی به مراکز شهرها منتقل شده و به ارائه خدمات در محل و درب منازل مشتریان پرداختند.
به گفته مدیرعامل سایپا یدک در چند روز ابتدایی طرح خدمات امداد نوروزی سال ۹۹، تاکنون بیش از ۲ هزار خدمت به محصولات سایپا و سایر خودروسازان ارائه شده است.وی همچنین به مشتریان گروه خودروسازی سایپا توصیه کرد جهت حفظ سلامت خود و دیگران، از انجام سفرهای غیر ضروری در این ایام خودداری کرده و در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد در محل سایپا، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.
حیدری منش با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری افزود: ارائه خدمات پس از فروش مناسب و با کیفیت به تولیدات گروه سایپا، قطعا به افزایش تولید منجر خواهد شد و برای تحقق این امر، با توجه به راهبردهای مدیرعامل گروه سایپا، برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است.

 

 

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز