خدمتی جدید از استارتاپ مجیکاردیو

روند رو به رشد علم و تغییرات سبک زندگی، شگفتی‌آور است؛ یکی از بخش‌هایی که شاهد پیشرفت آن هستیم، حوزه سلامت دیجیتال است که با توجه به گرایش مردم به استفاده بیشتر از فضای اینترنت و همچنین شرایط فعلی پاندمی کرونا، بیشتر شده است. هدف از هر نوآوری در سلامت دیجیتال، بهبود وضعیت زندگی انسان‌ها و مراقبت از افراد است که موجب بهبود در روش‌های درمانی و کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

استارتاپ مجیکاردیو، یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه سلامت دیجیتال است که در دهمین نمایشگاه اینوتکس از خدمت جدید خود رونمایی خواهد کرد. کاماپرس در ادامه به بررسی بیشتر درباره پیشینه، اهداف و چالش‌های پیش روی این مجموعه می‌پردازد.

مجیکاردیو؛ از ایده تا اجرا

استارتاپ مجیکاردیو با ایده مراقبت از قلب بیماران، به‌منظور مانیتورینگ از راه دور طراحی شده است. این استارتاپ در سال ۱۳۹۸ فعالیتش را با کمک سرمایه بنیان‌گذاران آغاز کرد و بعد از تقریبا یک سال، موفق به جذب سرمایه از سرمایه‌گذار فرشته- افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها- شده است و با توسعه محصول اولیه خود، در فاز دریافت جذب سرمایه سریA است.

هدف مجیکاردیو چیست؟

آریاک سفر

استارتاپ مجیکاردیو، برای تشخیص و مانیتورینگ هوشمند آریتمی‌های قلبی و عروقی و تعامل ساده و اثر بخش پزشکان و بیماران، بستری فراهم خواهد کرد تا این اقدامات به صورت هوشمند، ساده و در لحظه برای بیماران و پزشکان صورت گیرد.

از دستاوردهای این استارتاپ می‌توان به تشخیص آریتمی فیبریلاسیون دهلیزی از طریق هوش مصنوعی با دقت ۸۶ درصدی اشاره کرد.

مجیکاردیو در تلاش است تا دقت تشخیص الگوریتم‌های هوش مصنوعی خود را به مرز ۹۹ درصد برساند. همچنین این تیم در حال توسعه پلتفرم هوشمند و گجت بی‌سیم مجیکاردیو است و مدیران این مجموعه به فکر عرضه آن در آینده نزدیک نیز هستند.

مجیکاردیو؛ دستیار متخصصان قلب

اپلیکیشن فعلی مجیکاردیو، به پزشکان این امکان را می‌دهد تا به راحتی با عکس گرفتن از روی نوار قلب از پردازش تصویر و تحلیل‌های هوش مصنوعی مجیکاردیو بهره‌مند شده و به سرعت درصورت وجود آریتمی فیبریلاسیون دهلیزی در نوار قلب بیمار خود، مطلع شوند. در واقع اپلیکیشن پزشک مجیکاردیو، یک ابزار کمک تشخیصی برای مشاهده دقیق‌تر نوار قلب بیمار به‌صورت دیجیتال و همچنین شناسایی آریتمی‌های قلبی است که پزشکان می‌توانند در چند لحظه نتایج تشخیص وجود آریتمی‌ها در نوار قلب بیمار را مشاهده کنند.

آینده پیش رو حوزه سلامت دیجیتال

به اعتقاد امین یزدان‌دوست هم‌بنیان‌گذار مجیکاردیو، با اینکه از ظهور اپلیکیشن‌های سلامت دیجیتال در حوزه سلامت و درمان دو دهه گذشته، اما این بخش هنوز نتوانسته است جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند. نحوه تعامل و رویکردهای سیستم سلامت سالیان سال است که به همین شکل باقی مانده‌اند. با این وجود تقریبا تمام پیش‌بینی‌ها، راهکارهای سلامت دیجیتال را کم و بیش بخشی اساسی از آینده حوزه سلامت می‌دانند.

مرتبط با : مجیکار دیو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز