خدمات متنوع شرکت فن آوران هوش مکانی

مسائل و امور مربوطه به حیطه مهندسی نیازمند دقت، توجه و تجربه زیادی است. افراد مشغول در این حیطه باید نیازهای هزینه‌ای مرتبط با فعالیت خود، قابلیت اجرایی بودن طرح‌ها، اقتصادی و کاربردی بودن آن‌ها و مواردی از این قبیل را در نظر داشته باشند. در این حوزه‌ مجموعه‌هایی با استفاده از متخصصان مجرب در جهت ارتقای سطح کیفی انجام خدمات مهندسی فعالیت می‌کنند. شرکت فن آوران هوش مکانی از جمله مجموعه‌های فعال در این حوزه است؛ کاماپرس پیش از شروع دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با رضا فرهودی، مدیر عامل این مجموعه به گفت و گو پرداخته است تا علاقمندان با این مجموعه بهتر آشنا شوند.

آغاز به کار فن آوران

ابتدا از فرهودی، درباره سابقه فعالیت این شرکت پرسیده شد. وی درباره آغاز به کار این مجموعه گفت: شرکت فن آوران هوش مکانی از سال 1397 فعالیت خود را در قالب ارائه خدمات نقشه برداری و جی‌آی‌اس شروع کرد. این مجموعه از هسته‌های فناور برنامه نویسی، جی‌آی‌اس، هوشمندسازی و مطالعات تشکیل شد. در این زمینه این مجموعه شامل اعضای اصلی با تخصص های برنامه نویسی، نقشه برداری، سیستم اطلاعات جغرافیایی، عمران و شهرسازی است. در حال حاضر نیز این شرکت هسته های فناور و پروژه های فعال با محصولات یونیک دارد.

محصول جدید فن آوران هوش مکانی

مدیرعامل این مجموعه در خصوص حضور در نمایشگاه بین المللی اینوتکس به این موضوع اشاره کرد: در رویداد اینوتکس امسال، شرکت فن آوران هوش مکانی محصول ژئوفهم خود را که خدمات تحلیل مکانی، قابل استفاده در تمامی سامانه های موجود در استارتاپ ها و ارگان ها، را در قالب سرویس های مکانی (گزارشات و استعلامات) ارائه می‌دهد، به نمایش می‌گذارد.

آریاک سفر

هدف مجموعه فن آوران

این مجموعه ارائه خدمات مکان محور در قالب سرویس‌های تحت وب، به منظور سهولت در استفاده توسعه دهندگان سامانه‌های مکانی و موبایل، را به عنوان هدف اصلی خود دانسته که البته نیاز به جذب سرمایه دارد. فرهودی به دیگر دستاوردهای فن آوران هوش مکانی اشاره‌ای داشته و گفت: این مجموعه با تجربه انجام پروژه‌های ملی و محصولات فرآیند محور مکانی دارای سابقه درخشان است. از جمله محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌توان به سامانه زیرساخت اطلاعات مکانی استان بوشهر، سامانه سیل سازمان جنگل ها، سامانه فروشگاهی اروم کیان باتری و اپلیکشن خدمات محور سفارش آنلاین باتری ماشین اشاره کرد.

آینده فرا روی فن آوران هوش مکانی

فرهودی، مدیرعامل شرکت فن آوران هوش مکانی، دیدگاه خود را نسبت به آینده مثبت بیان کرد. وی درخصوص شرایط این شرکت در سال‌های پیش رو گفت: با توجه به ماموریت سازمانی و اهداف کلان و خرد مجموعه و به خصوص محصول پیش رو که نیازسنجی دقیقی بر روی آن صورت گرفته، می‌توان به فروش سرویس با رشد تصاعدی در داخل کشور و خارج از کشور امیدوار بود.

چالش اصلی فن آوران

هزینه‌های جاری شامل نگهداری، توسعه و تبلیغ چالش پیشروی فن آوران هوش مکانی است. در این خصوص فرهودی بیان کرد: با توجه به توان فنی و تجربه موجود می‌توان با مدیریت سایر بخش ها، آینده‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در این مجموعه را پیش بینی کرد.

دیگر فعالیت‌های فن آوران هوش مکانی

این شرکت تاکنون در حوزه مهندسی پیشگام بوده و خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه داده است. بعلاوه که این مجموعه در حوزه آموزش نرم افزارهای تخصصی و تولید محتوا نیز فعالیت دارد. حتی دوره‌های موفقی در حوزه‌ مذکور برای نهادهای بزرگ دولتی و نظامی برگزار کرده است. در صورت نیاز به خدمات این مجموعه، علاوه بر ارتباط با آن‌ها از طریق نمایشگاه اینوتکس، امکان تماس با این مجموعه با شماره‌های 09365288655 و 021-66067461 وجود دارد.

مرتبط با : فن آوران هوش مکانی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز