خدمات متنوع بیس پرووایدر در سال جاری

در حال حاضر فناوری اطلاعات، پیش برنده بسیاری از فعالیت‌های مردم جهان بوده و تقریباً تمامی فعالیت‌ها به نوعی مرتبط با این حوزه است. شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه همواره به دنبال بهبود خدمات و محصولات خود برای استفاده بهتر کسب و کارها و مردم هستند. مجموعه‌های باسابقه‌ مرتبط با فناوری اطلاعات در ایران نیز فعالیت دارند و متناسب با شرایط جهانی این حوزه فعالیت می‌کنند.

در آستانه برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس کاماپرس با توفیق نیکخواه بهرامی، مدیر عامل یکی از این شرکت‌ها به نام «بیس پرووایدر» (Base Provider) درباره چگونگی فعالیت، سرویس‌ها و خدمات و چالش‌های آن به گفت و گو پرداخته‌ است.

سابقه و چگونگی فعالیت بیس پرووایدر

در ابتدای گفت و گو، نیکخواه بهرامی درخصوص چگونگی شکل‌گیری این مجموعه و سابقه آن گفت: شرکت سهامی راینیک شبکه از سال ۱۳۸۹ تاکنون در زمینه ارائه خدمات آی‌تی فعالیت دارد. بیس پرووایدر نیز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت و جزو با سابقه‌ترین هاستینگ‌های ایران محسوب می‌شود.

وی در ادامه به توضیح اقدامات آتی این مجموعه پرداخت و افزود: سرویس‌های هاستینگ شامل انواع هاست یا میزبانی وب، انواع سرورهای مجازی و اختصاصی، مدیریت سرور، خدمات ثبت، انتقال و تمدید دامنه‌های اینترنتی، ارائه انواع گواهینامه اس‌اس‌ال و مواردی از این قبیل در دستور کار شرکت است.

آریاک سفر

سرویس‌های این مجموعه در اینوتکس

به گفته نیکخواه بهرامی، بیس پرووایدر در اینوتکس امسال با سرویس‌های میزبانی ابری، سرور مجازی لینوکس ویندوز، سرور اختصاصی و سایر سرویس‌های قابل ارائه در این زمینه اقدام به حضور و ارائه خدمات خود می‌کند.

از جمله اهداف کلان بیس پرووایدر افزایش ضریب کوچ کسب و کارهای سنتی به سمت تجارت الکترونیک در داخل کشور است. این مجموعه تاکنون بیش از ۲ هزار وبسایت را بر روی سرورهای قدرتمند خود میزبانی کرده است. طبق سخنان مدیرعامل، هدف اصلی این شرکت فراهم آوردن زیرساختی مناسب و با کیفیت برای افرادی‌ است که قصد راه اندازی کسب و کار آنلاین خود را داشته و یا تصمیم به بهبود کیفیت سایت و تجارت آنلاین خود را دارند. به عبارتی بیس پرووایدر با ارائه سرویس‌های میزبانی وب و سرورهای باکیفیت، افزایش سطح رضایت مشتریان و کاربران آنلاین وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را مدنظر خود قرار داده است.

اثر پاندمی کرونا بر خدمات بیس پرووایدر

در جریان این گفت و گو، مدیر عامل بیس پرووایدر به موضوع آنلاین شدن کسب و کارها اشاره کرد و گفت: همزمان با روی آوردن روز افزون کسب و کارهای آفلاین به تجارت الکترونیک و محلق شدن به کسب و کارهای آنلاین، نیاز افراد به زیرساخت‌های مناسب برای میزبانی سایت و به نمایش گذاشتن برند خود در فضای آنلاین نیز افزایش پیدا می‌کند.

به گفته توفیق نیکخواه بهرامی با توجه به شرایط کنونی ناشی از پاندمی کرونا، پیش بینی می‌شود طی سال‌های آینده، صاحبان کسب و کارهای فعال یا افرادی که تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود گرفته‌اند، نسخه‌ای آنلاین از تجارت خود را داشته باشند. زیرا امروزه ترجیح افراد جامعه بر این است که اقلام، کالاها و نیازهای روزمره خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. در این مورد از آنجایی که سرویس‌های بیس پرووایدر همگام با تکنولوژی روز دنیا بوده و جدیدترین بروز رسانی‌ها را بر روی سرورهای خود اعمال می‌کند، این مجموعه می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت جامعه و تجارت الکترونیک داشته باشد.

تلاش بیس پرووایدر برای حل چالش

بیس پرووایدر نیز مانند دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه چالش‌هایی را پیش رو دارد که بنا به گفته مدیرعامل این مجموعه، چالش پیش روی بیس پرووایدر، ارائه سرویس‌های با کیفیتی است که بتواند خدمات این مجموعه را از سایر سرویس دهندگان مجزا کرده و رضایت کاربران بیشتری را به خود جلب کند. با توجه به اهداف و برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی که بیس پرووایدر برای خدمت رسانی خود در نظر گرفته است، تاکنون توانسته تاثیر زیادی بر روی بهبود کیفیت کسب و کارهای مختلف گذاشته و از این رو موانع پیش روی خود را پشت سر بگذارد.

بنابر اعلام مدیرعامل این مجموعه، به طور کلی بیس پرووایدر در تمام طول فعالیت خود در فضای آنلاین با این چالش روبرو خواهد بود. تلاش تیم بیس پرووایدر افزایش روز افزون جامعه میزبانی شوندگان و جلب رضایت آن‌ها است.

مرتبط با : بیس پرووایدر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز