خدمات فنی فولاد یزد را تا چه اندازه می‌شناسید؟

لست سکند

خدمات فنی مجموعه‌ای از کارهای فنی را به متقاضیان ارائه می‌دهند. البته این خدمات دسته بندی‌های مختلفی دارند. خدمات فنی خانگی اینگونه هستند که مثلا اگر فردی در خانه باشد و شیر گاز خانه‌اش دچار نشتی شود، به خدماتی متخصص این کار مراجعه خواهد کرد. زیرا این کارها به تخصص خاص خود احتیاج دارند.

صنایع فولادی نیز به مکان‌هایی این چنینی احتیاج دارد. جاهایی که خدمات فنی مورد نیاز آن‌ها را ارائه دهد. شرکت «خدمات فنی فولاد یزد» یکی از ارائه دهندگان این دسته فعالیت‌ها است. در ادامه کاماپرس مطالب بیشتری از شرکت مذکور را برای اطلاع بیشتر خوانندگان و علاقمندان به خدمات فنی بیان می‌کند؛

خدمات فنی فولاد یزد؛ مجموعه‌ای با قدمت در ارائه خدمات

شرکت خدمات فنی فولاد یزد، سهامی عام، سال 1373 به منظور تعمیرات خودرویی و جرثقیل‌ها و نصب و راه اندازی ماشین آلات صنعتی، سیستم روشنایی و اعلام حریق، بازرگانی و حمل و نقل، تولید قطعات فلزی و تغییر فرم فلزات و … تاسیس شد. عمده قراردادهای این شرکت با فولاژ، بکام، دانشگاه یزد و چادر ملو بود.

ریاست هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه با محمود ابهت است. محمد ابراهیم کلانتری و محمدرضا مظفری نیز از دیگر اعضای هیئت مدیره تعاونی خدمات فنی فولاد یزد هستند. این مجموعه در استان یزد قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

سهام خفولا در بازار فرابورس

سهام خدمات فنی فولاد یزد با نماد «خفولا» در بازار زرد پایه فرابورس عرضه می‌شود. سهام این مجموعه در بخش فنی و مهندسی، قسمت سایر فعالیت‌های فنی قرار دارد. تا بیست و ششم تیرماه، هشت معامله از این سهام به ثبت رسید. حجم معاملات این سهام 5 هزار و 884 سهم بوده و ارزش آن‌ها معادل 167 میلیون و 611 هزار ریال بود. ارزش بازاری این سهام بیشتر از 3 هزار و 228 میلیارد ریال اعلام شد.

سهامداران عمده این شرکت اشخاص حقیقی و شرکت نگین خدمات شمس یزد، سهامی خاص، هستند. سود عملیاتی این شرکت در پایان سال مالی گذشته، 18 هزار و 150 میلیون ریال بود. سود پایه و خالص هر سهم نیز در پایان سال مالی مذکور، هزار و  942 ریال و هزار و 909 ریال اعلام شد. سال 1398 سود خالص هر سهم خفولا 241 ریال بود و 120 ریال هم سود نقدی برای این سهام در نظر گرفته شد.

برخی اقدامات بورسی خدمات فنی فولاد یزد

سال گذشته این شرکت اقدام به خرید 7 هزار سهم شرکت آریا پالایش ارگ، سهامی خاص، کرد. این شرکت جمعا 20 هزار سهام قابل عرضه داشت. موضوع فعالیت مجموعه ذکر شده، تولید بسته بندی واردات و صادرات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، تولید انواع روغن، بنزین و گازوئیل، ساخت پالایشگاه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و … است. قیمت خریداری هر سهم آریا پالایش ارگ، 12/9 میلیون ریال و جمع سهام خریداری شده توسط خدمات فنی فولاد یزد، 90 هزار میلیارد ریال بود.

در ماه جاری بلوک 2/09 درصدی سهام شرکت خدمات فنی فولاد یزد به طور عمده و نقد در تابلو زرد بازار پایه فرابورس روانه میز فروش شد. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 30 هزار ریال بود.

مرتبط با : خدمات فنی فولاد یزد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز