خدمات رایگان صندوق امانات بانک کارآفرین برای مشتریان وفادار

بانک کارآفرین در نظر دارد تا برای مشتریان وفادار خود، «طرح تخصیص صندوق امانات شعب» را به صورت رایگان، در بازه زمانی 24 دی‌ماه 1399 تا فروردین 1400 اجرا کند.

به گزارش کاماپرس، بانک کارآفرین در نظر دارد تا به هر مشتری حقیقی که در بازه زمانی ذکر شده اقدام به افتتاح حساب کند، خدمات صندوق امانات را به صورت رایگان ارائه دهد. حداقل مبلغ سپرده‌گذاری مشتریان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح در تهران 100 میلیون تومان و برای شعب سایر استان‌ها 50 میلیون تومان اعلام شده است.

شعبه‌های پل رومی، آزادی، مدیکو، اندرزگو شرقی، خیام، صاحبقرانیه، مطهری غربی، عرفان نیایش، ملاصدرا، ستارخان، فاطمی، شهید بهشتی، زعفرانیه، مقدس اردبیلی، لواسان غربی، دروس، مرجان و شعبه مرکزی در استان تهران و 18 شعبه در شهرستان‌های ارومیه، یزد، قم، تبریز، اصفهان، ساری، کرمانشاه، سمنان، بابل، گرگان، کرج، آمل، قزوین، اردبیل، مشهد آماده ارائه این خدمت به مشتریان واجد شرایط می‌باشند.

لازم به‌ذکر است، با توجه به محدودیت تعداد صندوق‌های امانات بانک کارآفرین، اولویت استفاده از این طرح برای مشتریانی است که زودتر اقدام به افتتاح حساب کنند.

آریاک سفر

اطلاعات گزارش منتشرشده از عملکرد بانک کارآفرین در 8 ماهه 1399 نشان می‌دهد که جذب سپرده‌های در این مجموعه، 53درصد رشد داشته است. در این مدت زمان، بانک کارآفرین بیش از 101هزار میلیارد ریال سپرده جذب کرد. اطلاعات ذکرشده در سایت کدال قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز