خدمات رایگان و تخفیف های بهمن موتور برای مشتریان

شرکت بهمن موتور در راستای ارتقا رضایت مشتریان خود طرح تابستان 1401 را اجرا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه بهمن موتوراز تاریخ یکم مرداد تا 10 مرداد 1401 خدماتی را به صورت تخفیف یا رایگان برای مشتریان خود که دارای خودروهایی همچون فیدلیتی، دیگنیتی، مزدا، هاوال، پیکاپ کاپرا، وانت کاپرا و ون باری اینرودز هستند ارائه می‌دهد.

به گفته مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن، سرویس و بازدید رایگان این طرح شامل تعویض روغن موتور و فیلترها، بازدید از سیستم کولر، بازدید از سیستم ترمز و باتری می‌شود.

در این طرح 10 درصد تخفیف بر روی قطعات مصرفی همچون روغن، فیلترها و لنت ترمز اعمال خواهد شد.

آریاک سفر

20 درصد تخفیف بر روی قطعات یدکی نیز یکی دیگر از خدمات این طرح است که قطعات شامل رادیاتور، فن رادیاتور، شیلنگ بالا و پایین رادیاتور، باتری، کمپرسور کولر، کندانسور، تسمه کولر، واتر پمپ، کنیستر و پمپ بنزین می‌شود.

بهمن موتور همچنین 50 درصد تخفیف نیز در اجرت شارژ گاز کولر، اجرت سرویس ادواری و 50 درصد تخفیف در اجرت تعویض قطعات مشمول طرح برای خودروهای مذکور ارائه می‌دهد. گفتنی است لیست قطعات مشمول طرح در سایت بهمن موتور موجود است.

مدیر توسعه و خدمات و امداد گروه بهمن اجرای این طرح را برای جلوگیری از افزایش هزینه‌های تعمیرات مصرف‌کنندگان اعلام کرده است.

لازم به ذکر است در 28 شهر و 86 نمایندگی این طرح تابستانی بهمن موتور اجرا می‌شود که تمامی خودروهای گفته شده چه دارای گارانتی یا فاقد گارانتی شامل این طرح خواهند شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت نوبت می‌توانند به سایت گروه بهمن موتور مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز