معاملات مسکن شهر جدید پردیس اینترنتی شد

شرکت شهر جدید پردیس، خرید و فروش مسکن مهر را با توجه به شیوع ویروس کرونا اینترنتی کرد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس، این مجموعه برای رعایت حال متقاضیان، فرآیند خرید و فروش مسکن مهر را تا پایان سال اینترنتی کرد و از متقاضیان خواست بعد از بعد از پایان تعطیلات نوروز مدارک لازم مثل اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، اصل و کپی سند 5 برگی اعیان و چک صیادی (به میزان مبلغ باقیمانده) یا سفته (به میزان دو برابر مبلغ باقیمانده) را به کارگزاری‌ها به منظور تکمیل پرونده تحویل دهند.

اینترنتی شدن خرید عرصه مسکن مهر

همچنین با توجه به تعداد زیاد مراجعه افراد به این شرکت که تعداد روزانه آنها به قول مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس 3 هزار نفر ذکر شده است و برای پیشگیری از ابتلای آنان به کرونا، امکان خرید عرصه از سایت و همچنین خرید اقساطی فراهم شده است. بر این اساس متقاضیان برای خرید عرصه واحد قادر به خرید اینترنتی با مراجعه به سایت https://www.pardis.city هستند.

آریاک سفر

شایان ذکر است که این اقدامات در حالی انجام شده است که شرکت عمران شهر جدید پردیس طی این روزها تمام اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا را انجام داده است. از جمله این اقدامات کاهش ساعات اداری این مجموعه است.

بر اساس اطلاعیه‌های این شرکت از روز یک‌شنبه 11 اسفندماه ، زمان حضور مراجعه‌کنندگان در کارگزاری مسکن مهر پردیس در خیابان فروردین جنوبی، برای کلیه امور مربوط به مسکن مهر و ثبت نام طرح اقدام ملی، از ساعت 8:15 تا 12:15 تعیین شد.

همچنین این شرکت اعلام کرده که متقاضیان محترم می‌توانند در موارد ضروری به وسیله تماس با شماره‌های ۷۶۲۷۹۶۱۸ ، ۷۶۲۷۹۶۶۳ ، ۷۶۲۷۹۶۶۰ ، ۷۶۲۷۹۷۲۲ داخلی ۳۰۲ و ۳۰۳ از وضعیت واحد خود و سایر شرایط آن اطلاع یابند تا در حد امکان مراجعات به شرکت کاهش پیدا کند.

مرتبط با : عمران شهر جدید پردیس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز