خداحافظی با کتابفروشی نشر چشمه پریس

نشر چشمه پریس
لست سکند

نشر چشمه با اشاره به تعطیلی یکی از شعب این انتشارات واقع در مجتمع تجاری فرهنگی پریس، خبر از تخفیف سی درصدی بر روی تمامی کتاب‌ها و کالاهای این فروشگاه داد.
به گزارش کاماپرس، علاقمندان از تاریخ ۱۶ الی ۲۴ بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه حضوری به این فروشگاه از تخفیف اعمال‌شده برخوردار شوند. نشر چشمه در اطلاعیه اینستاگرامی خود با ذکر فعال‌بودن فروشگاه تا پایان بهمن‌ماه، دلیل تعطیلی این کتابفروشی را اعلام نکرده است.
آخرین برنامه کتابفروشی پریس با عنوان گپ و گفت درباره ویژگی‌های یک کتابفروشی خوب در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه و به شکل نیمه‌حضوری برگزار می‌شود. این برنامه پنجاه و ششمین دورهمی نشر چشمه است. علاقمندان می‌توانند با حضور در شعبه یا ارسال ویدیو نظرات خود را بیان کنند. به گفته باشگاه مشتریان نشر چشمه، ویدیوکلیپی از نظرات مخاطبان منتشر خواهد شد.
با تعطیل‌شدن کتابفروشی پریس، تعداد نمایندگی‌های نشر چشمه در تهران، مشهد و بابل به شش مورد می‌رسد که از این تعداد چهار شعبه در تهران قرار دارند. چشمه فعالیت خود را با راه‌اندازی کتابفروشی آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ وارد عرصه انتشارات شد. نشر چشمه به دلیل فعالیت عمده‌اش در حوزه کتاب‌های ادبیات به‌عنوان ناشر ادبی شناخته می‌شود. اگرچه انتشارات چشمه کتاب‌های گوناگونی از حوزه‌های مختلف همچون اقتصاد، موسیقی، سیاست، فلسفه و… به چاپ رسانده است.

راز آسمان پایتخت
مرتبط با : نشر چشمه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خداحافظی با کتابفروشی نشر چشمه پریس

  1. اميري گفته:

    شايان ذكر هست كه همزمان با تعطيلي چشمه پريس يك كتاب فروشي كامل به جاي نشر چشمه شروع به كار كرده كه بعضي از قابليت هاي اون كافه ، اتاق كودك، اسباب بازي و … هست
    كتاب از كلي ناشر دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز