خبر خوب برای بازماندگان از خرید خودرو

ایران خودرو و سایپا با به پایان رسیدن طرح‌های فروش ویژه‌شان بالافاصله طرح پیش فروش برخی محصولات خود را کلید زدند تا بازمندگان طرح‌های قبل از فرصت خرید خودرو جا نمانند.

به گزارش کاماپرس، قرعه کشی طرح فروش ویژه ایران خودرو و سایپا طی دو روز متوالی انجام شد و منتخبین خرید خودرو از این دو کمپانی معرفی شدند. با این حال، این دو شرکت تمهیداتی را اندیشیده‌اند تا متقاضیان بازمانده از خرید خودرو ناامیدانه این صحنه را ترک نکنند.

پیش‌فروش ۱۲ محصول ایران خودرو از امروز

طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو مطابق شرایط جدول زیر، از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۸ خرداد ۹۹ شروع و تا ساعت ۲۴ تاریخ ۲۰خرداد به مدت ۳ روزاجرا می‌گردد. حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام خودرو، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

از خودروهای ارائه شده توسط ایران خودرو در این طرح می‌توان به پژو پارسLX با موتور TU5، پژو ۴۰۵ SLX بنزینی، پژو ۲۰۶ تیب ۲، پژو ۲۰۷I دستی، رانا+ (پلاس)، سمند ال ایکس (EF۷) بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق دار (V۸)، دنا معمولی، دنا پلاس، سورن ELX، سمند ال ایکس و پژو پارس سال اشاره کرد.

آریاک سفر

پیش‌فروش ۳ محصول سایپا

قرعه کشی برای تعیین برندگان قرعه کشی محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید فطر در حالی امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۹ برگزار شد که این شرکت همزمان طرح پیش فروش دیگری را نیز از امروز با عرضه سه محصول جدید – علاوه بر محصولات قبلی – آغاز کرد.

بنا به اعلام سایپانیوز، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل شرکت سایپا در این باره گفت: طبق وعده قبلی و به‌دنبال پیگیری و استقبال مشتریان، برای نخستین‌بار در پیش ‌فروش سایپا ، پیش فروش خودرو شاهین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا از امروز یکشنبه آغاز می‌شود.

وی افزود: به جز «شاهین» دو محصول جدید دیگر سایپا یعنی «ساینا S» و «کوییک S» نیز برای نخستین‌بار در این طرح عرضه خواهند شد.

به گفته وی به این ترتیب از مجموع ۹ محصولی که در طرح پیش‌فروش جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه خواهند شد، سه خودرو جدید قرار دارد.

پایان پیام

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز