خبری که شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا را کاهش می‌دهد

لست سکند

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه اخیر خود به محل برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اشاره نکرده و این موضوع گمانه زنی هایی درباره سلب شدن حق میزبانی این دیدار از پرسپولیس ایجاد کرده است که در این صورت شانس قهرمانی سرخ پوشان کاهش می یابد.

به گزارش کاماپرس،  پرسپولیس برای رسیدن به قله قهرمانی آسیا یک دیدار حساس با نماینده شرق آسیا در پیش دارد و اگر همه چیز طبق روال عادی خود پیش برود این دیدار باید به میزبانی نماینده کشورمان انجام شود که در این صورت شانس قهرمانی پرسپولیس در آسیا با بازی در زمین خودی و در برابر تماشاگران و طرفداران پرشور این تیم، افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

با این وجود، اخبار و گمانه زنی هایی درباره سلب میزبانی از پرسپولیس به گوش می رسد. در تازه ترین تحول یک روزنامه قطری از تغییر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داده که این امر به معنای گرفتن میزبانی از پرسپولیس و ایران است.

نوبت میزبانی پرسپولیس است

بنا به اعلام مهر، روزنامه «استاد الدوحه» کشور قطر با اشاره به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۱۹ دسامبر، نوشته است: AFC  پیش از این تاکید کرده بود باتوجه به برگزاری فینال برگشت سال گذشته در کشور ژاپن و شرق قاره، دیدار نهایی سال ۲۰۲۰ این بار در غرب آسیا و در زمین کشوری که از این منطقه به فینال برسد برگزار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

اما نکته جدیدی که در بیانیه اخیر AFC به آن اشاره شد این بود که هنوز محل برگزاری فینال تعیین نشده است. این بدان معنی است که پیشنهاد جدید و متفاوتی برای میزبان فینالیست غرب آسیا که پرسپولیس ایران است در نظر گرفته شده است.

به نظر می‌رسد شهر دوحه محتمل ترین گزینه برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد زیرا دیدار نهایی هم در ادامه برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر است که هم مسابقات غرب و هم مسابقات شرق در آن برگزار شد.

گویا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ورزشگاه آزادی تهران از جمله مجهز نبودن به سیستم کمک داور ویدئویی باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا قید برگزاری فینال در کشورمان را بزند و پرسپولیس را از یک میزبانی بزرگ دیگر در لیگ قهرمانان آسیا محروم کند.

نکته قابل توجه دیگر این که باشگاه النصر بعد از آگاهی از حکم AFC و رد شدن شکایتش از شکایت مجدد به دادگاه استیناف فیفا و دادگاه عالی ورزش خبر داده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز