خبری خوش برای دارندگان رمزارزها؛ بیت کوین 50 هزار دلاری شد

لست سکند

بلاخره طلسم افزایش قیمتی بیت کوین شکسته شد و امروز این رمزارز مرز 50 هزار دلاری را پشت سر گذاشت. در حال حاضر هر بیت کوین 50 هزار و 287 دلار قیمت دارد. عملکرد هفتگی بیت کوین هم نشان دهنده رشد هزار و 646 دلاری آن است. اکنون این رمزارز پرنوسان 22.87 درصد با اوج قیمتی خود در فروردین ماه امسال فاصله دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جهش قیمتی بیت کوین موج جدیدی از انتقادات را به سمت آن روانه کرده است. در چند روز گذشته جان پولسن، میلیارد معروف، با بلومبرگ مصاحبه‌ای داشته و به این موضوع اشاره کرده که سرمایه گذاری در حوزه رمزارزها را به هیچ کس توصیه نمی‌کند. با این حال افزایش قیمت بیت کوین و ورود دیگر آلت کوین‌های جدید به بازار ارزهای دیجیتال، توجهات بیشتری را به این بخش جلب کرده است. به همین دلیل هم بسیاری از نهادهای ناظر به دنبال قانون گذاری در این حوزه هستند.

گفته گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، مهر تائیدی بر این مطلب است. به گفته گنسلر، این طبقه از دارایی‌ها بیش از آن بزرگ هستند که بتوانند به دور از سیاست گذاری عمومی به حیات خود ادامه دهند. ارزهای دیجیتال هم اکنون یک بازار دو تریلیون دلاری دارند و نمی‌توان پیش بینی کرد ارزش آن‌ها پنج یا 10 سال دیگر چقدر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آغاز حمایت قانونی از ارزهای دیجیتال!

به گزارش سی.ان.بی.سی دو لایحه 4 هزار و 474 و هزار و 576 که در مجلس نمایندگان و سنای ایالتی تگزاس تصویب و توسط گریگ بوت، فرماندار این ایالت، امضا شده بود، اکنون وارد فاز اجرایی شده است. یعنی از این پس معاملات و تراکنش‌های ارزهای دیجیتالی در این ایالت، تابع قوانین تجاری خواهند بود.

به بیانی دیگر رمزارزها هم وارد فضای قانونی ایالت متحده آمریکا شدند و در صورتی که معامله گران و سرمایه گذاران انواع ارزهای دیجیتالی رسمی دچار اختلاف شوند، امکان استفاده از حمایت‌های قضایی را دارند!

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز