خانه در پردیس و هشتگرد بی مشتری مانده است

لست سکند

با اینکه قیمت مسکن در پردیس، هشتگرد و پاکدشت ۱۵ درصد کاهش داشته، اما همچنان این خانه ها بی مشتری هستند.
به گزارش کاماپرس، علی رغم کاهش قیمت در بازار مسکن شهرهای اطراف تهران، اما فعلا خبری از خرید و فروش نیست تا رکود در بازار مسکن شهرهای پاکدشت، هشتگرد و پردیس ادامه داشته باشد.

بررسی ها نشان می دهد قیمت مسکن در شهرهای جدید پردیس و هشتگرد ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. در شهر پاکدشت هم معاملات کساد شده و دیگر از نرخ‌های کاذب خبری نیست. گفته می شود در هر سه شهر حدود نیمی از فروشندگان و حدود ۹۰ درصد خریداران عقب نشینی کرده و تمایلی به انجام معامله ندارند. به همین لحاظ خرید و فروش راکد شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

عرضه مسکن زیاد، تقاضا کم

با کاهش قیمت دلار، قیمت مسکن هم کمی تکان خورد. همین باعث شد بعضی از دلالان و محتکران خانه دست به کار شوند و فایلهای پیشنهادی را رو کنند. البته برخی دلالان از ارائه قیمت واقعی بازار خودداری می کنند و سعی دارند چشم انداز آینده را افزایشی نشان دهند.

راز آسمان پایتخت

یکی از مشاوران املاک در شهر جدید هشتگرد درباره کاهش قیمت خانه در این شهر به ایسنا می گوید:« قیمت واحدهایی که تا دو هفته قبل حدود ۴۰۰ میلیون تومان فروخته می شد به ۳۷۰ میلیون تومان رسیده اما خریدار نیست. البته برخی مالکان هم در این شرایط تمایلی برای فروش ندارند اما تعدادی دیگر برای فروش عجله دارند. وضعیت کلی بازار به نفع خریداران است. »

از شهر جدید پردیس هم خبر می رسد که نرخهای پیشنهادی ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است. افت قیمت در برخی واحدهای میلیاردی تا ۱۵۰ میلیون تومان می رسد. چند روز پیش نیز مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید از کاهش ۱۰ درصدی قیمت مسکن در پردیس خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز