خانه دار شدن 17 هزار و 500 خانوار با طرح مسکن ملی تا پایان تیرماه

یک مقام مسئول در وزارت راه و شهرسازی با ارائه آماری از آخرین وضعیت احداث طرح مسکن ملی اظهار کرد: 17 هزار و 500 خانوار در شهرهای کوچک و متوسط با این طرح در خردادماه و تیرماه امسال خانه دار می شوند.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، طرح مسکن ملی از جمله طرح هایی است که بعد از تغییر وزیر راه و شهرسازی و جایگزین شدن محمد اسلامی به جای عباس آخوندی به منظور خانه دار کردن اقشار متوسط جامعه به اجرا درآمد. بر اساس این طرح قرار است بیش از چهارصد هزار خانوار که تاکنون از طرح های مسکن دولت بهره نبرده اند، خانه دار شوند. از این تعداد دویست هزار واحد در شهرهای جدید و با مشارکت انبوه سازان احداث می شود، 100 هزار واحد نیز با نوسازی بافت فرسوده ایجاد می شود و نهایتا 100 هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن در شهرهای کوچک و متوسط احداث و به متقاضیان واگذار می شود.

محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی درباره آخرین تحولات طرح ملی مسکن، گفت: در قالب ، تا پایان سال ۱۳۹۸ عملیات احداث دست کم ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد آغاز شده است.

محمودزاده ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد ثبت نامی مسکن ملی در شهرهای کوچک و متوسط را آماده واگذاری دانست و تاکید کرد: انشالله این واحدها خرداد یا تیرماه امسال افتتاح می شود.

آغاز ساخت 97 هزار مسکن مشارکتی و 58 هزار و 500 مسکن فروش اقساطی

آریاک سفر

وی افزود: در بخش مشارکت حدود ۹۷ هزار واحد مسکونی آغاز شده که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۱۳ واحد در مرحله ساخت و ۳۸ هزار و ۴۴۸ واحد در مرحله آماده‌سازی زمین قرار دارند.

محمودزاده با بیان اینکه در قالب فروش اقساطی ۹۹ ساله نیز ساخت ۵۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شروع شده است، گفت: همچنین ۹۶۱۲ فقره تسهیلات ساخت به متقاضیان واجد شرایط که دارای زمین هستند، پرداخت شده تا اقدام به ساخت و ساز کنند.

 

 

نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز