خانه خود را آنلاین و اقساطی تجهیز کنید

با افزایش قیمت لوازم خانگی، برای کوچک‌ترین تجهیزات آشپزخانه مانند چای ساز باید حداقل ۵۰۰ هزار تومان پرداخت. لوازم برقی بزرگ هم با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسد که برای بسیاری از مردم، خرید این لوازم به یک آرزو تبدیل شده است. به همین خاطر، برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی و همچنین بسیاری از فروشگاه‌ها به فکر پیدا کردن راه‌هایی برای آسان‌تر کردن خرید این محصولات افتاده‌اند.

به گزارش کاماپرس، یکی از تسهیلاتی که تولیدکنندگان برای مشتریان محصولات خود در نظر گرفته‌اند، غیر از ارائه تخفیف، اعطای وام و پرداخت کمک‌هزینه است. در کنار این روش‌ها، فروشگاه‌های لوازم خانگی نیز سعی دارند با ایجاد امکان خرید اقساطی، بازار فروش محصولات‌شان را همچنان گرم نگه دارند. در ادامه به برخی خدمات این فروشگاه‌ها و شرایط فروش اقساطی‌شان پرداخته می‌شود؛

از تلویزیون و یخچال تا مجسمه و تخت!

لوازم خانه یکی دوتا نیست؛ هر بخشی از خانه به لوازم مشخصی نیاز دارد تا وسایل راحتی و آرامش اهل خانه فراهم شود. بنابراین مراجعه به فروشگاهی که انواع لوازم خانگی را عرضه کند، می‌تواند در زمان و حتی هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کند.

در حال حاضر فروشگاه‌های محدودی هستند که انواع و اقسام لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند و اگر قرار باشد خدمات آنلاین داشته باشند و همزمان خرید از آنها به صورت اقساطی نیز فراهم باشد، باز هم تعدادشان کمتر می‌شود.

آریاک سفر

فروشگاه ایزی پی یکی از این مجموعه‌هاست که انواع و اقسام لوازم خانگی را با قیمت‌ها و شرایط مناسب و متنوع به خریداران اینترنتی خود ارائه می‌کند. در این فروشگاه از لوازم برقی بزرگ مانند تلویزیون سیستم صوتی، یخچال و جاروبرقی و ماشین لباسشویی تا را می‌توان تهیه کرد.

از دیگر خدمات ارائه شده در این فروشگاه، لوزام مربوط به دکوراسیون خانه و سرویس خواب است.

شرایط خرید اعتباری و اقساطی

در سیستم «اعتبار خرید» این مجموعه، کاربران بعد از گذراندن مراحل اولیه ثبت نام و عقد قرارداد الکترونیکی، به سیستم اعتبارسنجی ارجاع می‌شوند تا پس از تایید نهایی، اعتبار خرید به ایشان تخصیص یابد. بعد از این مرحله فرد می‌تواند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد، با استفاده از اعتبار خود، خرید کند.

گفتنی است در شرایط اقساطی این فروشگاه نیز، قیمت تاثیری در میزان قسط ندارد و ملاکِ تعیین مبلغ اقساط، به قرارداد اولیه مشتری با شرکت بستگی دارد. کاربران می‌توانند از وامی که شرکت‌ها برای خرید لوازم خانگی ارائه می‌دهند، بدون نیاز به پیش پرداخت، اقدام کنند.

همچنین در زمان خرید از ایزی پی، پس از تایید مدارک توسط کارشناسان، اصل چک صیادی از طریق شرکت‌های حمل و نقل شهری در تهران و پست پیشتاز اوراق بهادار در شهرستان برای این شرکت ارسال می‌شود.

کاربران می‌توانند بعد از نصب اپلیکیشن این شرکت، اقدام به خرید محصول و لوازم خانگی کنند. این مجموعه، خدمات دیگری در بخش های حمل و نقل عمومی نظیر مترو، اتوبوس، تاکسی، قطار حومه‌ای و خودرویی نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مرتبط با : ایزی پی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خانه خود را آنلاین و اقساطی تجهیز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز