حکم ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیونی برای سرمربی استقلال

محمود فکری پس از جدایی ناگهانی از تیم نساجی مازندران مورد غضب مدیران این  باشگاه قرار گرفت و با شکایت مازنی ها و حکم کمیته وضعیت فوتبال باید 2 میلیارد و 250 میلیون تومان غرامت بدهد.

به گزارش کاماپرس، محمود فکری رویای سرمربیگری در تیم محبوبش را داشت و از همین رو بدون توافق باشگاه نساجی از آنها جدا شد، همان زمان هم با موضوع غرامت موافقت کرد و در مصاحبه هایش گفت که حاضر است خانه اش را بفروشد و پول نساجی را بدهد.

خبرورزشی نوشت: بعد از جدایی ناگهانی محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.

خیلی ها انتظار داشتند تا این موضوع با میانجی گری دوستان مشترک ختم به خیر شود اما این اتفاق که نیافتاد هیچ بلکه مدیران باشگاه نساجی را مجاب کرد تا سفت و سخت پای شکایت خود بیاستند و رسما پرونده ای را علیه سرمربی سابق خود در کمیته انضباطی فدراسیون باز کنند.

حکم صادر شد

آریاک سفر

الان حدود یک ماه از شکایت باشگاه نساجی گذشته و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حکم خود را در خصوص پرونده شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری صادر کرده است که بزودی این حکم منتشر خواهد شد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال محمود فکری را به پرداخت دو میلیارد تومان غرامت و استرداد ۲۵٠ میلیون تومان پیش پرداخت فصل جدید محکوم کرد.

همچنین در خصوص درخواست باشگاه نساجی مبنی بر محرومیت این مربی، با توجه به اینکه مربیان مشمول مقررات نقل و انتقالات نمی باشند شکایت باشگاه نساجی را مردود اعلام کرد

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد که حکم فکری لازم الاجراست و این مربی  باید به باشگاه نساجی این مبلغ را به طور کامل پرداخت کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز