حواله یوان

انتقال یوآن به چین-کاماپرس

برای ارسال پول به خارج از کشور می‌توان از روش‌های مختلفی همانند استفاده از نیت، واریز به حساب مستقیم بانکی، استفاده از علی‌پی و غیره استفاده کرد. هرکدام از این روش‌ها را می‌توان با استفاده از پلتفرم‌های مختلف انجام داد. هر کدام نیز کارمزدها و هزینه‌های متفاوتی دارند.

به گزارش کاماپرس، برای ارسال یوان به کشور چین نیز می‌توان از روش‌های مشابهی که یاد شد، استفاده کرد. به دلایل مختلفی چون خرید از چین، انجام معاملات تجاری، ارسال پول برای مسافران، دانشجویان و … نیاز به ارسال حواله ارزی به چین وجود دارد. در ادامه کاماپرس بهترین سایت برای انتقال پول به چین را معرفی و بررسی می‌کند.

انتقال یوآن به چین-کاماپرس

سایت آسان تجارت برای انتقال یوان به چین

برای ارسال پول به چین پیشنهاد می‌شود که از خدمات دهندگان آنلاین استفاده شود. چرا که هزینه‌های ارسال پول کاهش می‌یابد. یک خدمات‌دهنده آنلاین به نسبت یک بانک معمولا هزینه و کارمزد پایین‌تری دریافت می‌کند. آسان تجارت نیز سایتی برای ارسال پول به چین است که خدمات خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

نکته مهم دیگر درباره آسان تجارت، تجربه کاری است. این سایت بیش از 10 سال سابقه در ارسال پول به چین دارد. این تجربه اندوخته شده، باعث شده تا این سایت خدمات خود را به‌صورت حرفه‌ای و معتبر ارائه داده و تبدیل به یکی از بهترین سایت‌های انتقال یوان به چین شود.

هزینه کارمزد پایین سایت آسان تجارت

نکته قابل توجه در انتقال ارز به خارج از کشور، توجه به هزینه‌های انتقال است. نرخ کارمزد به نسبت پول انتقالی باید معقول و متناسب باشد. در غیر این‌صورت باید هزینه زیادی بابت انتقال پول پرداخت شود.

سایت آسان تجارت با تعیین هزینه کارمزد معقول سعی کرده تا هزینه‌های انتقال یوان به چین را کاهش دهد. علاوه بر تعیین کارمزد معقولانه، این سایت در برابر بازپرداخت هزینه‌های غیرمنتظر متعهد است. به این صورت تنها کارمزد و هزینه‌ای که از قبل تعیین شده از مشتری دریافت می‌شود. تمام هزینه‌های غیرمنتظره در روند ارسال پول به چین به مشتری بازگردانده می‌شود.

انتقال یوآن به چین-کاماپرس

اعتبار موسسه انتقال پول

در کنار 10 سال سابقه ارائه خدمات که اعتبار این سایت را بالا برده است، ویژگی‌های دیگری نیز سبب شده تا آسان تجارت قابل اعتماد باشد. این شرکت به عنوان یک موسسه پرداخت ثبت شده است. یعنی در اف سی آی به ثبت رسیده است. این موسسه بر اساس دستورالعمل‌های مالی اتحادیه اروپا عمل می‌کند. کشور چین سیاست‌های مالی خاص خود را دارد. آسان‌تجارت با شناخت این قوانین ارز را به صورت ایمن و قانونی به چین ارسال می‌کند. همین مسائل سبب شده تا انتقال پول از طریق این سایت به کشور چین کاملا قابل اعتماد باشد.

سایر روش‌های انتقال یوان به چین

اولین و کم‌هزینه‌ترین روش ارسال مستقیم پول به یک حساب بانکی در چین است. برای انجام این تراکنش نیاز به دسترسی به حساب سوئیفت وجود دارد. در حالی که این دسترسی در ایران قطع شده است. اگر فرد آشنایی در خارج از کشور باشد، می‌تواند با دسترسی به این شبکه به چین یوان حواله کند.

سرویس‌های مشابه دیگری مانند نیت، علی پی، انتقال تلگرافیک، پی پال و … نیز وجود دارند. این سرویس‌ها به صورت آنلاین کار ارسال یوان به چین را انجام می‌دهند. این سرویس‌ها جهانی بوده و برای انتقال پول معتبر هستند. اما باید توجه داشت که دسترسی به هرکدام از این سرویس‌ها در ایران با اختلال رو به رو است. بنابراین نیاز است تا از یک موسسه پرداخت، صرافی، بانک و … استفاده شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز