حمله تند میثاقیان به عادل فردوسی ‌پور روی آنتن زنده

لست سکند

برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقیان در تازه ترین قسمت خود جنجال تازه ای به پا کرده و تلویحا عادل فردوسی ‌پور را به دست داشتن در سلب میزبانی از فوتبال ایران در آسیا متهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، محمد حسین میثاقیان که خود دست پرورده عادل بود با برنامه ای به نام فوتبال برتر جایگزین عادل فردوسی ‌پور و برنامه نود در تلویزیون شد تا جای خالی برنامه ای که محبوبیت فراوانی بین فوتبال دوستان داشت چندان دیده نشود و عادل هم که مدیران صدا و سیما او را به تک روی متهم می کردند و چشم دیدنش را نداشتند کم کم به فراموشی سپرده شود.

به نظر نمی رسد مقصود مدیران صدا و سیما با این فعل و انفعال محقق شده باشد چرا که یاد نود کماکان در خاطر فوتبالی ها زنده است و میثاقیان و برنامه فوتبال برترش هم هرگز نتوانسته اند به گرد پای محبوبیت برنامه نود و عادل فردوسی ‌پور برسند!

در این میان میثاقیان هم که در زمان حضور در برنامه نود خود را شاگرد عادل معرفی می کرد به تدریج تغییر موضع داد و در برنامه فوتبال برتر هر از چندی کنایه هایی نثار عادل کرده است. این رویه اخیرا و در تازه ترین قسمت این برنامه به صورت تندتری تکرار شد.

اتهام تلویحی که به عادل وارد شد، چیست؟

راز آسمان پایتخت

ماجرا از این قرار است که در تازه‌ترین قسمت فوتبال برتر موضوع گرفتن امتیاز میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران و تیم های باشگاهی کشور ما مورد بررسی قرار گرفته و آیتمی در برنامه گنجانده شده که عادل در این آیتم تلویحا به دست داشتن در سلب میزبانی از فوتبال ایران در آسیا متهم می‌شود.

در این آیتم ، گوینده جمله‌ای با این مضمون بیان می کند : «متاسفانه بعضی‌ها که ادعای وطن‌پرستی دارند، در این تلاش شرم‌آور سهم مهمی را ایفا می‌کنند.»

همزمان با بیان این جمله تصاویری از پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان هیوندای از طریق صفحه اینستاگرامی AFC به نمایش درآمد. به این ترتیب بسیاری از مخاطبان گمان کردند طعنه تند سازندگان برنامه متوجه عادل فردوسی‌پور بوده است؛ چرا که گزارش بازی در آن لایو اینستاگرامی را عادل بر عهده داشت.

به این ترتیب به نظر رسید که برنامه فوتبال برتر در حال متهم کردن عادل فردوسی ‌پور به همدستی با لابی‌های بین‌المللی علیه فوتبال ایران است. با روحیاتی که در عادل سراغ داریم بعید به نظر می رسد وی در برابر این اتهام ساکت بماند و باید در انتظار واکنش عادل باشیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

اخبار پربازدید را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “حمله تند میثاقیان به عادل فردوسی ‌پور روی آنتن زنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز