حمایت تسهیلاتی «پیام‌گستر» از دانش‌بنیان‌ها

شرکت بازرگانی پیام گستر حمایت تسهیلاتی خود را از انواع شرکت‌های دانش بنیان اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از شرکت بازرگانی پیام گستر ،مجموعه پیام گستر به عنوان مجموعه پیشرو در تولیدنرم افزارهای سی آر ام، برای محصول خود با عنوان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال 96 گواهی دانش بنیان دریافت نموده و  عنوان صاحب امتیاز اولین و جامع ترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تولید داخل را با خود یدک می‌کشد.

پیام گستر که خود را عضوی از خانواده دانش بنیان می‌داند بر آن است تا با ارائه نرم افزار جامع مدیریتی به شرکت های دانش بنیان با شرایط ویژه، سبک مدیریتی آنها را با اصول مدرن مدیریت جهانی تطبیق داده و کسب و کار این موسسات را رونق بخشد.

به همین منظور تمامی شرکت ها و موسسات دانش بنیان اعم از شرکت های دانش بنیان نوپا نوع 1 و نوع 2، دانش بنیان تولیدی نوع 1، دانش بنیان صنعتی، دانش بنیان تجاری سازی، دانش بنیان فرآیندی و خدماتی، دانش بنیان نرم و هویت ساز و دانش بنیان حوزه EPC می‌توانند از تسهیلات ویژه ای برای دریافت نرم افزار مدیریت جامع (CRM) پیام گستر برخوردار شوند.

این تسهیلات ویژه به صورت 10% تخفیف روی خرید نقدینسخه استاندارد نرم افزار CRM و 15% تخفیف روی خرید نقدینسخه پیشرفته نرم افزار CRM پیام گستر به شرکت های دانش بنیان ارائه می‌شود.

آریاک سفر

همچنین پیام گستر تعهد می‌کند که:

1)خدمات پشتیبانی رایگان به مدت یکسال از تاریخ خرید نرم افزار سی آر ام پیام گستر را برای مشتریان فراهم نماید.

2)نصب و استقرار اولیه نرم افزار را طبق روال همیشگی مجموعه به طور رایگان بر عهده بگیرد.

3)آموزش های رایگان مرتبط با نرم افزار را در قالب وبینار در اختیار مشتری قرار دهد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از تسهیلات پیام گستر برای شرکت های دانش بنیان با شماره 49714-021 تماس حاصل نمایید

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر با ارائه ابزارهایی برای تقویت تعامل با پرسنل درون سازمان، مدیریت فرصت ها تا تبدیل آن ها به مشتری و افزون بر آن وفادار کردن مشتریان به سازمان، به شرکت ها کمک میکند تا با پیاده سازی مدیریتی بر پایه بالاترین بهره وری با کمترین اتلاف منابع، هزینه و انرژی، دستیابی به افق ترسیم شده برای سازمان تسهیل شود.

 

 

 

مرتبط با : پیام گستر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز