بیمه آسیا بیماران کرونایی را زیر پوشش بیمه می برد

بیمه آسیا اعلام کرد بیماران کرونایی را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، بنابر اعلام روابط عمومی بیمه آسیا، با توجه به هزینه بیماری کرونا برا مبتلایان و ضرورت حمایت بیمه‌ای از این بیماران،  بیمه آسیا به کمک بیمه‌ای از این بیماران شتافت. این مجموعه برای کمک به بیماران کرونایی و به منظور کاهش  هزینه آن ، 500میلیون ریال در نظر گرفته که تا پایان فروردین سال 99 می‌توان از آن استفاده کرد. شایان ذکر است که این خدمت بیمه‌ای بیمه آسیا شامل تمام بیمه‌شدگان قبلی و جدید بیمه‌های جامع، عمر، پس انداز و جامع مهر آسیا که دارای پوشش امراض خاص باشند، است.

کاهش دوره انتظار پوشش بیماری کرونا

همچنین به منظور تسهیل خدمات رسانی به بیماران کرونایی از سوی این بیمه دوره انتظار پوشش بیماری کرونا از شش ماه به سه ماه کاهش پیدا کرده است. همچنین در صورتی که فرد مبتلا به کرونا فوت شود نیز بیمه آسیا سرمایه فوت به همراه اندوخته روزشمار و هزینه‌های درمانی را تقبل خواهد کرد.

مهلت پرداخت هزینه‌های پزشکی نیز تمدید شد

آریاک سفر

بیمه آسیا در گامی دیگر جهت رعایت حال مشتریان در این روزهای کرونایی مهلت پرداخت هزینه‌های پزشکی  به واحدهای پرداخت خسارت را نیز تا یک ماه افزایش داده و از افراد خواسته در پایان تعطیلات نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

این تصمیم به منظور کاهش مراجعات و همچنین کمک به مردم است که هم دغدغه ابتلا به این ویروس را داشته و هم به لحاظ اقتصادی در شرایط مطلوبی تحت تاثیر کرونا بر بازار و اقتصاد کشور، ندارند.

باید تاکید کرد که اقدامات زیادی از سوی بیمه آسیا طی روزهای اخیر برای کنترل کرونا انجام شده است که از جمله مهم‌ترین آن جدا از آنچه ذکر شد، آنلاین شدن خدمات درمانی بیمه آسیاست. جزئیات مربوط به این خبر در وب سایت رسمی بیمه آسیا منتشر شده است.

مرتبط با : بیمه آسیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز