حقوق پرستاران تامین اجتماعی افزایش یافت

قرار است حقوق پرستاران تامین اجتماعی افزایش پیدا کند و مشابه حقوق دریافتی پرستاران وزارت بهداشت شود.

به گزارش کاماپرس،خواسته بیشتر پرستاران در چند سال گذشته افزایش حقوق و البته پرداخت به موقع حقوق و کارانه است. حتی بعضی از پرستاران به دلیل راضی نبودن از رقم حقوق دریافتی و عدم برخورداری از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آور مهاجرت کردند و هنوز هم گروهی به مهاجرت فکر می کنند. با این حال مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده حقوق پرستاران سازمان تأمین اجتماعی مشابه با وزارت بهداشت می‌شود.

به گفته سالاری بعد از وزارت بهداشت بیشترین تعداد پرستاران با سازمان تأمین اجتماعی همکاری دارند و ۱۶۵۰۰ پرستار در مراکز درمانی تأمین اجتماعی سراسر کشور مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند.
او با بیان اینکه تعداد زیادی از پرستاران شاغل در مراکز درمانی دولتی و خصوصی نیز بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند، به مهرگفت:« در مجموع ۷۰ هزار پرستار تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.»
به گزارش مهردر حال حاضر و در دوران شیوع بیماری کرونا ۱۱۰ هزار پرستار از بیماران مبتلا به کرونا پرستاری کرده اند. ۳۲ هزار نفر از پرستاران به بیماری کرونا مبتلا شده و ۶ هزار نفر از آنان به دلیل این بیماری از خدمت منفک شده و متاسفانه ۵۲ پرستار نیز به شهادت رسیده‌اند.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز