حقوق روزانه ویلموتس : ناقابل نیم میلیارد تومان !

باور کردنی نیست ولی حقوق مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از چند بازی با عملکردی کاملا معمولی و حتی ضعیف از تیم ملی جدا شد، روزانه نیم میلیارد تومان تمام شده است.

به گزارش کاماپرس، حقوقی که به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران طی مدت کوتاه حضور در این سمت پرداخت شده موجب بهت و حیرت علاقه مندان فوتبال در کشور شده و این درحالیست که عملکرد این مربی بلژیکی هیچ نقطه درخشانی را به ذهن فوتبال دوستان متبادر نمی کند.

با توجه به نجومی بودن حقوق پرداختی به ویلموتس و قرارداد پرشائبه ای که با این مربی بسته شده نهادهای نظارتی نیز در پی شفاف سازی ابعاد همکاری سرمربی سابق تیم ملی و فدراسیون فوتبال برآمده اند.

حساب و کتابی که برق از چشم می پراند!

آریاک سفر

بنا به اعلام ایسنا اگر همه روزهایی را که مارک ویلموتس چه در ایران و چه در کشورهای دیگر تیم ملی فوتبال ما را را در مسابقات انتخابی جام جهانی و دیگر مسابقات تدارکاتی همراهی کرده است، حساب کنیم به عدد ۶۶ روز می‌رسیم یعنی این مربی بلژیکی دو ماه و 6 روز در کنار ملی پوشان ایران بوده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده تاکنون ویلموتس از فدراسیون ۲ میلیون یورو دریافت کرده است که با تقسیم بر 66 روز این مربی تقریبا روزی ۳۰ هزار یورو دستمزد گرفته است. با در نظر گرفتن قیمت وقت یورو معادل ۱۶ هزار تومان، ویلموتس به ازای هر روزی که به همراه تیم ملی بوده حدود ۴۸۰ میلیون تومان دریافت کرده است. این مبلغ جدا از پاداش‌هایی است که از فدراسیون گرفته است.

حالا ویلموتس از فدراسیون شکایت کرده و احتمال دارد در این پرونده برنده شود. جمع مبلغ قرارداد ویلموتس‌۷ میلیون و ۸۷۵ هزار یور است که از آن 2 میلیون یورو را که تاکنون دریافت کرده کم می‌کنیم و به مبلغ ۵ میلیون و ۸۷۵ هزار یورو می‌رسیم. در صورت شکست فدراسیون در این پرونده، ایران باید این مبلغ را به ویلموتس پرداخت کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز