یک روش جالب برای حضور و غیاب کارمندان با نرم افزار

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار حضوروغیاب تایمزی بدون دغدغه‌ خرید دستگاه  و مشکلات احتمالی آن کارمندان خود را کنترل کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار کسب‌وکار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرم‌افزار تایمزی برای صاحبان کسب‌وکارهایی ایجاد شده که می‌خواهند ورود و خروج پرسنل را با هزینه کمتری نسبت به دستگاه‌های موجود و با استفاده از گوشی ثبت کنند.

از مزایای نرم‌افزار حضوروغیاب تایمزی می‌توان به ثبت تردد آسان، نصب سریع، مدیریت کاربری آسان، اطلاع لحظه‌ای و بدون نیاز به دستگاه و کاهش هزینه خرید آن را نام برد که متقاضیان خرید این نر‌افزار حضورو غیاب می‌توانند ابتدا  7 روز  به صورت رایگان از این برنامه استفاده و در صورت رضایت آن را خریداری کنند.

قابلیت‌های نرم‌افزار حضوروغیاب تایمزی

این پلتفرم همچنین شرایطی ایجادکرده تا صاحبان کسب‌وکار بتوانند کارمندان دورکاری خود را نیز کنترل کنند و حضور و غیاب آن‌ها را نیز ثبت نمایند. در این نر‌افزار امکانات محتلفی همچون تشخیص چهره، ثبت چهره هنگام تردد، ثبت تردد با لوکیشن، ثبت تردد با بلوتوث، ثبت تردد بدون محدودیت نیز قرار دارد که مدیریت می‌تواند بنا به نیاز از این قابلیت‌ها استفاده کند.

آریاک سفر

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در این نرم‌افزار شیفت کاری برای کارکنان خود مشخص کنند و پیاده‌سازی قوانین دلخواه مدیر کسب‌وکار در نرم‌افزار را نیز می‌توان از دیگر قابلیت‌های تایمزی نام برد.

در این پلتفرم همچنین امکان دریافت انواع گزارش‌ها، ثبت انواع درخواست‌ها، تعریف دسترسی‌ها نیز قرار داده شده است که مدیریت می‌تواند به سرعت به گزارش‌ها و درخواست‌های ایجاد شده دسترسی داشته باشد.

این نرم‌افزار همچنین قابلیت انتقال دیتا به نرم‌افزار حقوق و دستمز، ثبت مرخصی یا ماموریت، ذخیره‌سازی اطلاعات برای مدت زمان طولانی، کمک به بخش مالی برای محاسبه حقوق، محاسبه مانده مرخصی و محاسبه تاخیر و اضافه‌کاری پرسنل را نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تایمزی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز