حضور فلای تودی در نمایشگاه گردشگری دوبی 2023

شرکت فلای تودی در نمایشگاه گردشگری 2023 دوبی حضور پیدا کرده است. این نمایشگاه که با نام بازار سفر عربی شناخته می‌شود از روز گذشته 11 اردیبهشت شروع شده و تا 14 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

نمایشگاه گردشگری دوبی 2023

این نمایشگاه که در مرکز نمایش‌ها و همایش‌های بین‌المللی دبی برگزار می‌شود، دارای بخش‌های مختلفی همانند هتل‌ها، خطوط هوایی، تورها، قطار و راه‌آهن، جاذبه‌های گردشگری و غیره می‌شود. به همین سبب شرکت‌های مسافربری، آژانس‌های هواپیمایی، دارندگان هتل، ارائه دهندگان خدمات تور و سایر کسب‌وکارهای مرتبط در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

نمایشگاه گردشگری دوبی سعی بر آن دارد که ظرفیت‌های گردشگری کشورهای خاورمیانه را به‌صورت بین‌المللی معرفی کند. نمایشگاه 2023 سه محور اصلی گردشگری پایدار، گردشگری پزشکی و نوآوری‌های فناوری دارد. در این دوره از نمایشگاه توجه خاصی به بحث گردشگری پایدار و مسائل زیست محیطی شده و رفتن به سمت صفر خالص در صنعت گردشگری از جمله اهداف نمایشگاه تعیین شده است.

آریاک سفر

 

بیشتر بخوانید:

فلای تودی

فلای تودی ارائه دهنده خدمات رزرو گردشگری است که از سال 1384 کار خود را آغاز کرده است. خدمات مختلف رزرو هم‌چون پرواز، هتل، ترانسفر، قطارهای خارجی، بیمه مسافرتی و کروز توسط فلای تودی ارائه می‌شود. این شرکت خدمات رزرو را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز