حضور فروشگاه های درب ضد سرقت در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان 1401

درب ضدسرقت-کاماپرس
لست سکند

در بیست ‌و ‌پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت ساختمان که از تاریخ 26 تا 29 مهرماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان در حال برگزاری است، شاهد حضور گسترده تولید کنندگان و فروشگاه های درب ضد سرقت در این نمایشگاه بوده ایم.

به گزارش کاماپرس به نقل از درب امن، درب های ساختمانی از مهم ترین عناصر مورد استفاده در تمامی ساختمان ها می باشد که مقاومت و کیفیت این درب ها تاثیر بسزایی در امنیت و زیبایی دکوراسیون منازل و دیگر مجتمع های اداری و تجاری خواهد داشت. در قدیم صنعتگران و تولید کنندگان درب های ترک بازار ایران را به تسخیر خود در آورده بودند اما خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت هایی که در زمینه تولید این محصولات در کشور صورت گرفته، درب ضد سرقت ایرانی هم به عنوان یک محصول باکیفیت ومقاوم شناخته شده است.

شرایط حضور تولید کنندگان درب ضد سرقت در نمایشگاه صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در فضایی 8900 متری در شهر اصفهان در حال برگزاری می باشد و این فرصت بسیار مناسبی برای معرفی محصولات مختلف در زمینه صنعت ساختمان سازی، به معماران و سازندگان داخلی و خارجی می باشد. از این رو شرکت ها و تولید کنندگان مختلی در این نمایشگاه حضور داشته تا محصولات و خدمات خود را به معماران و پیمانکان بین المللی معرفی نمایند. در این نمایشگاه 128 شرکت و تولید کننده در حوزه های مختلف ساختمان حضور دارند.
یکی از صنف های فعال در نمایشگاه اصفهان، تولید کنندگان درب ضد سرقت می باشند. درب های ضد سرقت نسل جدیدی از درب های ورودی ساختمان هستند که به دلیل استفاده از استراکچر مقاوم و رعایت اصول امنیتی می تواند تا حد زیادی امنیت ساختمان ها را تامین نماید. از این رو در این سال ها استقبال بسیار خوبی از این محصولات در صنعت ساختمان سازی شده است. حضور فعالان در زمینه تولید درب ضد سرقت در این نمایشگاه موجب می شود تا تولیدکنندگان درب ضد سرقت ایرانی قادر به نمایش محصولات خود در عرصه بین المللی شوند و بدین ترتیب راه برای پیشرفت در این زمینه برای تولید کنندگان داخل کشور باز خواهد شد. خوشبختانه در این سال ها با تبلیغات موثر و همچنین افزایش کیفیت درب های ضد سرقت ایرانی، این محصولات به خوبی توانسته اند بازار را در دست گرفته و از رقیب قدیمی خود یعنی درب های ضد سرقت ترک پیشی بگیرند.
وجود محصولات درب ضد سرقت ارزان از مهم ترین مزیت های درب ایرانی نسبت به درب های ترک می باشد. درب ضد سرقت ایرانی هم از لحاظ مقاومت و استحکام و هم از لحاظ شکل ظاهری با درب های ترک در حال رقابت هستند و می توان گفت درب های تولید شده توسط صنعتگران کشورمان دارای نقاط قوتی بسیاری نسبت به محصولات خارجی است.

از برتری های درب ایرانی نسبت به درب های ترک می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای بدنه مقاوم و مستحکم هستند.
  • ظاهر شیک و زیبا و طراحی شده متناسب با سلیقه مشتری ایرانی و دکوراسیون خانه های ایرانی
  • تولید شده متناسب با آب و هوای مناطق مختل کشور
    نصب یراق آلات باکیفیت

درب ضدسرقت-کاماپرس
آشنایی با تولید کنندگان درب ضد سرقت ایرانی

شرکت های و کارخانه های متعددی در این در زمینه تولید درب های ساختمانی فعالیت دارند که از معروف ترین و قدیمی ترین این فروشگاه ها می توان به فروشگاه درب ضد سرقت درب امن، فروشگاه راسان درب، اتحاد درب اشاره نمود. فعالان در صنعت ساخت و ساز قادر خواهند بود  در این فروشگاه ها انواع درب ساختمان را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند. در این مجموعه ها امکان فروش عمده و تکی محصولات فراهم شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با این شماره تماس بگیرید. 09123478364

آشنایی با انواع درب مورد استفاده در ساختمان ها

درب ورودی ساختمان و درب داخلی دو مدل کلی در زمینه درب ها ساختمانی می باشند. حال این دو مدل دارای نمونه های و کاربردهای متعددی هستند. از انواع درب داخلی مورد استفاده در ساختمان ها می توان به این موارد اشاره نمود:

راز آسمان پایتخت
  1. درب اتاقی
  2. درب سرویس بهداشتی و درب حمام
  3. درب آکوستیک
  4. درب ضد حریق

همچنین از انواع درب ورودی مورد استفاده در ساختمان ها نیز می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • درب وروردی آپارتمان
  • درب لابی
  • درب پارکینگ
  • درب حیاط
  • درب ورودی ویلایی

این گستردگی محصولات موجب شده تمام نیازها در این زمینه برطرف شود. همچنین با تولید انواع درب ساختمانی در داخل کشور، دیگر از واردات محصولات در این زمینه بی نیاز خواهیم بود و این به منزله افزایش پیشرفت در صنعت ساختمان سازی و رشد کسب و کار تولید کنندگان داخل کشور است.برای خرید درب ضد سرقت به مراکز فروش مراجعه نمایید.

اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید، به شما توصیه می کنیم به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. اگر شما هم در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان حضور به عمل رساندید به طور حتم با مجموعه های متعددی در زمینه فروش و تولید درب ضد سرقت و یا سایر درب های ساختمانی آشنا شده اید. به طور معمول در این فروشگاه ها بهترین تولید کنندگان حضور دارند. از این رو با خیال راحت می توانید از محصولات آن ها خریداری نمایید. در غیر این صورت می توانید با سرچ در اینترنت با فروشگاه های معتبر در این زمینه آشنا شوید، حال آنکه در مطالب بالا لیستی از بهترین مراکز فروش درب ضد سرقت را نیز در اختیارتان قرار دادیم.
با مراجعه به مراکز فروش معتبر شما قادر خواهید بود بهترین مدل های درب ضد سرقت را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید. از مهم ترین نکات مثبت در زمینه خرید از این مراکز ضمانت محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت می باشد. همچنین می توانید از خدمات فروش محصولات نیز بهره مند شوید. خدمات همچون نصب درب ضد سرقت و یا تعمیر و سرویس دوره ای درب.
مورد بعدی امکان ارسال محصولات به تمام شهرهای ایران است. شما از هر شهری که سفارش خود را ثبت نمایید، محصولات در سریع ترین زمان برای شما ارسال خواهند شود.
برای خرید درب ضد سرقت و اطلاع از قیمت انواع درب وررودی با شماره 09123478364 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : درب امن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز