حضور صددرصدی محصولات پگاه در ویترین فروشگاه‌ها

مدیر عامل شرکت پخش سراسری پگاه از تسهیل  توزیع محصولات پگاه به فروشگاه‌ها خبر داد و گفت:  حضور صددرصدی ویترینی محصولات پگاه از اولویت‌های ماست.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت صنایع شیر ایران، مدیر عامل پگاه تاکیدکرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید، این مهم با انجام فروش بیشتر فرآورده های شیری و دردسترس قراردادن این ماده غذایی بهشتی برای هموطنان عزیز میهن اسلامی با حفظ ارزش سبد محصولات و کاهش هزینه تمام شده محقق خواهد شد.

وی افزود، با توجه به اهمیت حوزه فروش که قلب تپنده سازمان است و با همین اعتقاد اولین نشست کاری را با مدیران مناطق و شعب فروش کشور برقرار نموده واعلام داشتند در فضای همدلی و همسویی در حوزه فروش میتوان توفیقات روزافزون را برای سازمان به ارمغان آورد.

داودخسروی مدیر عامل شرکت پخش سراسری پگاه همچنین گفت؛تسهیل در رساندن محصولات به ویترین فروشگاه ها و حضورصددرصدی ویترینی محصولات پگاه از اولویت های کاری حوزه فروش باید باشد.

شایان ذکر است، از شهریور الی اسفند ۹۸  این مجموعه به همراه سایر مدیران خود و با برنامه ریزی و پشتکار توانست بیشترین حجم صادرات محصولات لبنی در ۱۰ ماهه ۹۸ را از آن خود کرد و علاوه بر رشد شاخص‌های فروش و مالی، در کیفیت و تولید موفقیت های بزرگ ملی بدست آورد.

آریاک سفر

در حال حاضر شرکت صنایع شیر ایران بزرگترین مجموعه لبنی کشور با ۱۷ کارخانه تولیدی و ۵ شرکت در حوزه بازاریابی و فروش و در مجموع  ۳۰ شرکت تحت پوشش فعالیت می‌کند. همچنین شرکت صنایع شیر ایران دارای ۵ مجتمع کشت و صنعت و دامپروری است که بخشی از شیر خام مورد نیاز از طریق این شرکت‌ها تامین می‌شود.

سال ۱۳۹۸ افتخارات زیادی در حوزه های مختلف از جمله کسب ۴ تندیس نمونه استاندارد کشوری و اخذ گواهینامه حلال برای اولین بار در صنعت غذای کشور، نصیب شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) شد. از دیگر افتخارات این شرکت کسب چهارده مورد گرید (درجه )A   در زمینهGMP  از سوی سازمان غذا و دارو  است.

 

مرتبط با : پگاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز