حضور رؤسای فدراسيون‌های اسکی و اسکواش در «پاكسان»

لست سکند

رؤسای فدراسيون‌هایاسکی و اسکواش برای دیدار با مديرعامل پاكسان در این شرکت حضور یافتند.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، به منظورفراهم آمدن زمينه فعاليت هاي ورزشي و ارائه خدمات رفاهي_ورزشي بيشتر به پرسنل شركت پاكسان، بابك مصطفايي مديرعامل اين مجموعه در ديداري با عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی، مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش زمينه استفاده از اين خدمات را با همكاري اين فدراسيون ها خواستار شد.

در اين ديدار كه  در شركت پاكسان و به دعوت مديرعامل اين مجموعه برگزار شد بابك مصطفايي مديرعامل پاكسان ضمن قدرداني از توجه مديران فدارسيون اسكواش و اسكي به حمايت از كارگران، ضمن اشاره به استعدادهاي درخشان ورزشي در بين پرسنل پاكسان، در خصوص ارائه خدمات ورزشي به اين مجموعه گفتگو كرد.

راز آسمان پایتخت

در اين جلسه ارائه تخفيفات ويژه براي خدمات ورزشي، برگزاري كلاس هاي آموزشي، راه اندازي سالن اسكواش در پاكسان به منظور بهره‌مندي كاركنان از فضاي مختص اين ورزش، استفاده از مجموعه ورزشي انقلاب براي كاركنان و خانواده‌هاي آنان با تخفيفات ويژه و تبليغات رايگان محيطي محصولات شركت پاكسان در فضاهاي دو فدراسيون مورد بررسي و توافق قرار گرفت.

مصطفايي ضمن قدرداني از حضور اعضاي برجسته اين فدراسيون ها در شركت پاكسان گفت: اين مجموعه حدود هزار پرسنل دارد كه شمار زيادي از آنان در زمينه هاي ورزشي متعددي فعاليت دارند و هر ساله در ايام دهه فجر در اين شركت بزرگ توليدي مسابقاتي نيز برگزار مي شود. اميدواريم بتوانيم با كمك اين فدراسيون ها ضمن كشف استعدادهاي نهفته در بين پرسنل مجموعه زمينه فعاليت بيشتر پرسنل در ورزش را فراهم كنيم.

مرتبط با : پاکسان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز