حضور دوباره زرین صنعت خوشبخت در نمایشگاه گلفود دبی

نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین رویدادهای بین‌المللی دنیا در صنعت غذا و نوشیدنی است که هر ساله بیش از 100000 متخصص در این زمینه را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. این نمایشگاه علاوه بر اینکه استانداردهای غذا‌ها و نوشیدنی‌ها را ارتقا می‌دهد در شیوه‌های پذیرایی و مهمانداری نیز انقلابی به‌پا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ضنایع غذایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از شرکت زرین صنعت خوشبخت، از آنجایی که نمایشگاه گلفود عمدتاً توسط اتاق بازرگانی دبی حمایت می‌شود، غرفه‌داران علاوه بر اینکه می‌توانند با تولیدکنندگان، متخصصان تغذیه، سرآشپزهای معروف، صاحبان هتل‌ها و رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و رسانه‌های تخصصی تعامل و شبکه‌سازی داشته باشند، این شانس را هم دارند که بصورت حضوری با افراد قدرتمندی مانند وزرای بین‌المللی و مقامات دولتی نیز ملاقات کنند.

این نمایشگاه به عنوان یکی از کلیدی‌ترین و رقابتی‌ترین رویداد‌ بین‌المللی تامین غذا، به هشت بخش مواد غذایی و نوشیدنی تقسیم می‌شود که شامل غذای جهانی، نوشیدنی‌ها، غلات و حبوبات، گوشت و مرغ، لبنیات، روغن‌ها، افزودنی‌های غذایی و قهوه هست و حتی بخش‌هایی در زمینه تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات پذیرایی نیز در این نمایشگاه به چشم می خورد.

نمایشگاه گلفود که از سال 1987 شروع به کار کرده و امروزه به یک رهبر قابل توجه در صنعت غذا و نوشیدنی تبدیل شده است. پس از برگزاری موفق سال 2021 در مرکز تجارت جهانی دبی، امسال نیز مانند سال‌های گذشته و با ارائه فهرست بلند‌ بالایی از اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا، نمایشگاه گلفود 2022 از تاریخ 13 فوریه به مدت 5 روز در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

آریاک سفر

در نمایشگاه سال گذشته موضوعاتی مانند بسته‌بندی سازگار با محیط زیست و مواد اولیه نوآورانه مطرح شده بود که در گلفود 2022 نیز این موارد نیز به چشم می‌خورد.

شرکت زرین صنعت خوشبخت به عنوان یکی از مطرح‌ترین برندهای مواد غذایی ایران مانند سال قبل در نمایشگاه گلفود 2022، در سالن شیخ مکتوم و شیخ راشد، حضور دارد و امسال نیز علاوه بر ارائه بهترین محصولات غذایی ایرانی و همچنین محصول جدیدی در زمینه نوشیدنی‌های انرژی‌زا به بازدیدکنندگان در این نمایشگاه معرفی می‌نماید.

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی این شرکت، حضور در این نمایشگاه فرصت عالی برای ایجاد تجارت و اعطای نمایندگی وجود دارد و فرصت بهره‌مندی از تبادل دانش، شرکت در کنفرانس‌های آموزشی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌سازد و بهترین مکان برای ارائه،  به اشتراک گذاشتن و بازدید کردن از آخرین روندها و نوآوری‌ها در بخش‌های غذا و نوشیدنی است.

در نمایشگاه 2022 مانند گذشته خریدارانی از امارات متحده عربی و خاورمیانه، بازدیدکنندگانی از شرق آسیا، آمریکای جنوبی و مرکزی، اروپا نیز حضور دارند.

مرتبط با : زرین صنعت خوشبخت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز