حضور در نمایشگاه ساختمان بیگ فایو ( The Big 5 ) را از دست ندهید

نمایشگاه بیگ فایو (The Big 5) بیش از 40 سال است که در حوزه ساختمان برگزار می‌شود و فرصت‌های جدید این صنعت را به فعالان این صنعت در خاورمیانه، شمال آفریقا و جنوب آسیا معرفی می‌کند. دوره جدید این نمایشگاه، ماه آینده در شهر بندری دبی برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه بیگ فایو از 21 تا 24 شهریور 1400( 12 تا 15 سپتامبر 2021 ) در سالن‌ها و فضای باز مرکز تجارت جهانی دبی با حضور شرکت‌هایی از حدود 55 کشور جهان برگزار می‌شود. متخصصان صنعت ساختمان و فعالان صنعت نمایشگاهی این نمایشگاه را بزرگترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه صنعت ساختمان در منطقه بزرگ آفریقا، خاورمیانه و جنوب هند می‌دانند. یکی از مزیت‌های بیگ‌فایو این است که چرخه کامل صنعت ساختمان را پوشش می‌دهد و همه خدمات و محصولاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند در این نمایشگاه حضور دارند. اجزای پیش‌ساخته، خدمات ساختمانی از پیش‌مهندسی‌شده، سیستم‌های مدولار، لوازم حمام و آشپزخانه، محصولات فولادی، چوبی و بتنی، تجهیزات حفاظتی، ساختمان‌های هوشمند، سنگ و نما، دکوراسیون داخلی، تهویه مطبوع و انرژی‌های تجدیدپذیر از جمله محصولات و خدماتی هستند که در این رویداد نمایش داده می‌شوند.

امسال چهل و یکمین دوره بیگ فایو همانند سال‌های گذشته در دبی در فضایی بالغ بر 100 هزار متر مربع برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود بیش از 67 هزار متخصص صنعت ساختمان از حدود 2 هزار و پانصد غرفه این نمایشگاه دیدن کنند. بیگ‌فایو به حدی مهم است که در سال‌های گذشته قدرتمندترین رهبران کشورهای صنعتی جهان مانند رومانو پرودی، نخست‌وزیر وقت ایتالیا و دیوید کامرون، نخست وزیر وقت بریتانیا نیز از آن بازدید کرده‌اند.

برگزارکنندگان این نمایشگاه اهمیت بسیار زیادی به آموزش می‌دهند. به همین دلیل هر سال همایش‌ها و دوره‌های آموزشی رایگانی توسط شرکت‌های معتبر اروپایی در حاشیه بیگ‌فایو برگزار می‌شود و در پایان هر دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه‌های رسمی صادر می‌شود. طبق پیش‌بینی‌ها در نمایشگاه امسال نیز بیش از 200 برنامه آموزشی برگزار می‌شود.

فرصت خودنمایی به استارتاپ‌های صنعت ساختمان

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نمایشگاه امسال، فضایی است که به استارتاپ‌ها اختصاص داده می‌شود تا به ارایه داشته‌های‌شان بپردازند. بیگ فایو 2021 به استارتاپ‌ها، موقعیتی مقرون به صرفه و مجهز می‌دهد تا محصولات و نوآوری‌های خود را در مقابل چشمان سرمایه‌گذارانی از ده‌ها کشور اروپایی، آمریکایی و آسیایی عرضه کنند. استارتاپ‌ها در بیگ فایو امسال می‌توانند قبل از شروع نمایشگاه به صورت آنلاین جلسه‌هایی با شتاب‌دهنده‌ها، خریداران، سرمایه‌گذاران و شرکای احتمالی داشته باشند.

آریاک سفر

چهار دلیل برای حضور در نمایشگاه بیگ‌ فایو

هر سال در نمایشگاه بیگ‌فایو، صدها هزار محصول به فعالان صنعت ساختمان معرفی می‌شود. این رویداد بستری مستعد برای تسهیل مشارکت در صنعت ساختمان، ارتباط مجدد با مشتریان خارجی، افزایش دانش و مهارت شرکت‌ها و آشنایی با جدیدترین و بهترین شیوه‌های صنعت ساختمان است که می‌توان شرکت‌های محلی و بین‌المللی را به یکدیگر پیوند دهد. اکثر فعالان حرفه‌ای صنعت ساختمان برای حضور خود در این نمایشگاه معتیر به چهار دلیل زیر اشاره می‌کنند؛

1. وارد بازارهای جدید می‌شویم

این نمایشگاه برای ما دسترسی مستقیم به ذینفعان اصلی بازار ساختمان در خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا ایجاد می‌کند. با حضور در این نمایش می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساختمانی این منطقه که قرار است در آینده اجرا شوند، ایفای نقش کنیم.

2- نام تجاری خود را تقویم می‌کنیم

بیگ فایو فرصتی استثنایی است که به ما امکان می‌دهد تا برند (نام تجاری) خودمان را در مقابل بیش از 67،000 متخصص باتجربۀ صنعت ساختمان قرار دهید. ما اگر قصد داریم رهبر و پرچمدار بازار باشیم باید در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

3- مشتریان بالقوه را شکار می‌کنیم

بسیاری از کنشگران بازار ساختمان، در بیگ فایو به دنبال جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌ها هستند. ما در این نمایشگاه راه‌حل‌های خود را در مقابل مشتریان بالقوه قرار می‌دهیم و آنها را به سمت بالفعل شدن هدایت می‌کنیم.

4- با فعالان صنعت ساختمان شبکه‌سازی می‌کنیم

شبکه‌های صنعت ساختمان که از پیوند میان فعالان این صنعت تشکیل شده است، قدرت بسیار زیادی در بازار دارند. حضور در بیگ فایو به ما این امکان را می‌دهد تا روابط خودمان را با هم‌صنفان خارجی‌مان بیشتر کنیم و در شبکه روابط صنعت ساختمان حضور پررنگی داشته باشیم.

بیش از 2 هزار شرکت از 55 کشور جهان

بر اساس اطلاعات موجود در سایت نمایشگاه شرکت‌هایی از حدود 55 کشور جهان در این رویداد چهارروزه گرد هم جمع می‌شوند. کشورهای آلمان، آمریکا، ترکیه، فرانسه، اسپانیا، پرتغال، عربستان، امارات متحده عربی، ایتالیا، هند، مجارستان و یونان دارای بیشترین تعداد نماینده در این دوره از بیگ‌فایو هستند. علاوه بر این کشورها، شرکت‌هایی از انگلستان، کره‌جنوبی، سوئد، استرالیا، ازبکستان، بلژیک، آفریقای جنوبی، سوئیس، برزیل، کانادا، چین، قبرس، دانمارک، مصر، ژاپن، اندونزی، هنگ‌کنگ، مالزی، هلند، عمان، قطر، تایوان و … نیز نمایشگاه امسال حضور دارند.

چطور در بیگ فایو شرکت کنیم؟

برای حضور در نمایشگاه بیگ فایو امسال می‌توانید از خدمات آژانس‌های گردشگری معتبری که به صورت تخصصی در حوزه نمایشگاه‌های دبی فعالیت می‌کنند، استفاده کنید. اطلاعات آژانس‌های بیسان‌گشت، نوراسیر، الی‌گشت، هورامان‌گشت، من‌چارتر و رز آبی در زیر آمده است:

رزآبی

آژانس رز آبی مجری تخصصی تورهای لوکس اروپایی است. این آژانس با سال‌ها درخشش در زمینه ارایه خدمات گردشگری به مدیران شرکت‌های خصوصی دارای کارنامه ارزنده‌ای است. رز آبی این آمادگی را دارد که علاوه بر نمایشگاه بیگ فایو دبی، در سایر مقاصد لوکس و جذاب اروپایی نیز به کارآفرینان و کارفرمایان محترم خدمات ارایه دهد.

من چارتر

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به دبی را دارید، مطمئن باشید که سایت من چارتر خدمات منحصربه فردی در این مسیر ارایه می‌دهد. همین امروز به صورت مستقیم از شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، لار و بندرعباس به دبی پروازهای مستقیمی انجام می شوند که می‌توانید بلیط آنها را از سایت من چارتر تهیه کنید. همچنین امکان رزرو هتل های دبی، متناسب با بودجه های مختلف در سایت رزرواسیون آنلاین من چارتر وجود دارد. از خدمات ویژه من چارتر، تکمیل فرم سلامت با کمک اپراتورها و انجام تست کوید است که پس از رزرو به اطلاع کاربران می‌رسد.

هورامان گشت

آژانس هورامان گشت، مجری مستقیم تورهای نمایشگاهی است و برای نمایشگاه صنعت ساختمان دبی یک بسته خدمات مسافرتی ویژه طراحی کرده است. کارشناسان این آژانس آمادگی دارند تا برای رزرو هتل و بلیط هواپیما به فعالان اقتصادی مشاوره ارایه دهند. خدمات تور نمایشگاه ساختمان دبی شامل بلیط رفت و برگشت با بهترین ساعت پروازی، اقامت در هتل نزدیک نمایشگاه با صبحانه، ویزا، کارت ورود به نمایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و بیمه است.

الی گشت

اگر قصد شرکت در نمایشگاه بیگ فایو دبی را دارید، لازم نیست نگران ویزا باشید، شما می توانید ارزان ترین تور دبی به همراه ویزای توریستی امارات را از سایت الی گشت تهیه کنید. همچنین شما می‌توانید بلیط هواپیمای دبی را به صورت تک و اقامت بهترین هتل های دبی را رزرو کنید.

نوراسیر

آژانس مسافرتی نوراسیر یکی از باسابقه‌ترین برگزارکنندگان تور دبی برای سفرهای خانوادگی و تورهای ویژه نمایشگاهی است. خدمات این آژانس همواره مورد استقبال مسافران بوده و بالاترین رضایت را برای قیمت تور ارزان دبی کسب کرده است. ویزای توریستی یکماهه و اقامت دبی با ویزای 3 ساله قابل تمدید از جدیدترین خدمات نوراسیر است.

بیسان گشت

علاوه بر نمایشگاه جیتکس و عرب هلث دبی که در نوع خود از بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی منطقه و دنیا هستند، نمایشگاه بیگ فایو دبی نیز چند سالی است که متقاضی زیادی میان مسافران تور دبی آژانس بیسان گشت پیدا کرده است. بیسان‌گشت با تجربه طولانی در برگزاری تورهای نمایشگاهی، سفری مفید و پربار به این رویداد معتبر جهانی را برای شما رقم می‌زند.

 

 

مرتبط با : الی‌ گشتبیسان گشترزآبیمن چارترنوراسیرهورامان گشت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز