حسابداری آنلاین را با فینتو تجربه کنید

لست سکند

چند سالی است که نرم افزارهای حسابداری آنلاین، جای نرم افزارهای حسابداری قدیمی را گرفته‌اند. امکانات نرم افزارهای ابری از جمله هزینه ی مقرون به صرفه، امنیت اطلاعات و دسترسی از هرکجا و در هر زمان باعث بهینه کردن عملیات حسابداری و استقبال روز افزون شرکت ها از نرم افزار حسابداری ابری شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرم افزار حسابداری آنلاین یا حسابداری ابری با جایگزین کردن ذخیره اطلاعات در سیستم ابری (cloud) به جای ذخیره اطلاعات بر روی هارد، انقلابی در دنیای نرم افزارهای حسابداری ایجاد کرد

ذخیره سازی اطلاعات بر روی سیستم ابری به جای هارد بدان معنا است که در نرم افزارهای حسابداری ابری برخلاف نرم افزارهای قدیمی، کاربر علاوه بر اینکه نیازی به نصب نرم افزارهای گران قیمت و پیچیده ندارد، دیگر مجبور نیست برای استفاده از نرم افزار حسابداری تنها به کامپیوتر یا سیستمی که نرم افزار بر روی آن نصب شده است دسترسی داشته باشد، بلکه از هرکجا و در هر زمان تنها با دسترسی به اینترنت و ورود به حساب کاربری خود، میتواند به تمام امور مالی و حسابداری خود رسیدگی کند. در ادامه  به مهم‌ترین ویژگی‌های حسابداری آنلاین بیشتر پرداخته می‌شود:

حسابداری از هرکجا و در هر زمان

برخلاف نرم افزارهای حسابداری سنتی که دسترسی به نرم افزار و رسیدگی به امور مالی تنها از طریق همان کامپیوتر یا سیستمی که نرم افزار بر روی آن نصب شده است مقدور بود، نرم افزار حسابداری ابری به افراد این امکان را می‌دهد که حتی اگر در شرکت حاضر نیستند، به داده‌ها دسترسی داشته باشند و بتوانند در هر زمان و از هرکجا به امور مالی شرکت بدون محدودیت رسیدگی کنند.

راز آسمان پایتخت

وجود نسخه پشتیبان صورت خودکار

در نرم افزارهای حسابداری سنتی امکان پاک شدن اطلاعات به دلیل عواملی مثل خطای انسانی، آسیب دیدن سیستم و … وجود داشت که از مهم ترین دغدغه های کاربران بود. اما در نرم افزارهای حسابداری ابری همواره به صورت خودکار یک نسخه پشتیبان از داده ها و اطلاعات گرفته می‌شود تا در صورتی که بخشی از اطلاعات شما به هر دلیلی از بین رفت به کمک این نسخه پشتیبان، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید. بنابراین در نرم افزارهای حسابداری دیگر لازم نیست نگران پاک شدن اطلاعات باشید!

بهینه سازی و بهبود عملکرد کسب و کار

همیشه از بهینه شدن کسب و کار به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حسابداری آنلاین یاد می‌شود. به طور کلی، می‌توان گفت حسابداری آنلاین، محاسبات دستی را از لیست وظایف حسابدار حذف می‌کند و در پی آن، سرعت عمل رسیدگی به امور حسابداری بیشتر خواهد شد. در نهایت، انرژی، وقت و هزینه‌ها بهینه خواهند شد و از همه مهم تر با کاهش چشم گیر امکان بروز خطای انسانی، نتیجه کار نیز دقیق‌تر می‌شود.

وجود نسخه هماهنگ و یکپارچه

حسابداری آنلاین کمک می‌کند تا کاربران بتوانند داده ها و اطلاعات خود را به آسانی با سایر بخش های سازمان به اشتراک بگذارند. وجود این سیستم عامل جامع در حسابداری آنلاین کمک میکند که تهیه گزارش های مالی شرکت با سهولت بیشتری انجام گیرد و از بروز خطای محاسباتی انسانی و کاغذ بازی جلوگیری می‌کند. به طور مثال با استفاده از این قابلیت سیستم یکپارچه در نرم افزار ابری میتوان فعالیت‌های تجاری را تجزیه و تحلیل و الگوها را در جریان نقدی شرکت ارزیابی کرد. سپس، با محاسبه موارد مختلف به نتیجه رسید که در کجا و چه زمانی، درآمد بیشتری ایجاد شده است.

این‌ها تنها تعدادی از مزایایی بود که حسابداری آنلاین جهت بهبود کسب و کار، به همراه دارد. با این وجود، برخی از نرم افزارها از این هم بهتر هستند و شرکت را چندین گام به جلو هدایت می‌کنند. مثلا حسابداری نرم افزار حسابداری ابری فینتو، یکی از آن‌هاست.

چه چیزی حسابداری آنلاین فینتو را متمایز می‌کند؟

کاهش چشم گیر هزینه‌ها: در نرم افزارهای حسابداری قدیمی کاربران مجبور بودند که هزینه زیادی برای خرید  نرم افزار بپردازند و تفاوتی هم نداشت که اندازه کسب و کار آن ها چقدر است. اما در نرم افزار حسابداری فینتو کاربران میتوانند متناسب با نیاز و اندازه کسب و کار خود، اشتراک مورد نظرشان را خریداری کنند و دیگر مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی و خرید نرم افزارهای گران قیمت و همچنین پرداخت هزینه هایی نظیر هزینه ی نصب و راه اندازی نرم افزار، هزینه ی آموزش استفاده از نرم افزار یا بکارگیری نیروی متخصص نیستند.

بدون نیاز به نصب و راه اندازی: نرم‌افزارهای حسابداری سنتی، علاوه بر قیمت زیاد، فرآیند نصب سخت و پیچیده‌ای داشتند درحالی که نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو اصلا نیازی به نصب ندارد! برای استفاده از نرم افزار حسابداری فینتو تنها به اینترنت و ایجاد یک حساب کاری نیاز دارید و دیگر نیازی به راه اندازی هزینه بر و زمان بر نرم افزار نیست.

امکان دسترسی چند کاربر از نرم افزار: ممکن است که شرکت یا کسب و کار شما چند شعبه، شریک های کاری یا سرمایه گذار داشته باشد و یا به هر دلیلی این نیاز این وجود داشته باشد که چند کاربر به امور مالی و حسابداری دسترسی داشته باشند. در نرم افزار حسابداری ابری فینتو این قابلیت فراهم شده است که چند کاربر بتوانند هم زمان از نرم افزار استفاده کنند؛ تنها کافی است که کاربر اصلی با ایجاد یک حساب کاربری برای دیگر افراد، به آن ها اجازه ی دسترسی و استفاده از نرم افزار را بدهد.

با فینتو اطلاعات مالی و حسابداری خود را امن نگه دارید

شاید برای بسیاری این سوال ایجاد شود که یک سیستم ابری تا چه اندازه از اطلاعات محافظت می‌کند؟ در نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو اطلاعات و داده های کاربران در فضای ابری یا کلود رمزنگاری میشود و هرکس تنها با نام کاربری و رمز عبور خود به این داده‌ها دسترسی خواهد داشت. در صورتی که چند کاربر به طور همزمان از نرم افزار استفاده کنند، هرکس تنها به اطلاعات خود و یا اطلاعاتی که سایر کاربران اجازه دسترسی به آن ها را داده باشند، دسترسی خواهد داشت.

فینتو به همراه مجموعه‌ای کامل از ابزارهای حسابداری و مالی ارائه می‌شود که همواره می‌توان برای بهبود امور مالی و حسابداری کسب و کار روی آن حساب کرد.

بدون نیاز به بروز رسانی نرم افزار

در نرم افزار حسابداری ابری فینتو برخلاف نسل قدیم نرم افزارهای حسابداری دیگر نیازی به بروز رسانی های سخت و زمان بر برای استفاده از قابلیت های جدید نرم افزار ندارید. در نرم افزار حسابداری فینتو بروز رسانی به صورت خودکار انجام می‌شود و در صورتی که قابلیتی به نرم افزار فینتو اضافه شود، همه کاربران آن را در حساب کاربری خود مشاهده می‌کنند و می‌توانند از آن استفاده کنند.

دقت و سرعت چشمگیر

علاوه بر امنیت داده‌ها و کاهش چشم گیر هزینه‌ها در نرم افزارهای حسابداری ابری، دقت و سرعت این نرم افزارها از عواملی است که رضایت و توجه کاربران را جلب می‌کند. در میان نرم افزارهای حسابداری ابری نسل جدید نیز برخی سرعت و دقت بیشتری دارند که نرم افزار فینتو یکی از آن‌هاست. یک نرم افزار خوب باید بتواند هم سرعت بالایی ارائه دهد که باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و هم دقت بالایی داشته باشد که در محاسبات و ثبت اطلاعات مالی و حسابداری اختلالی ایجاد نشود.

پشت‌گرمی پشتیبانان

تیم پشتیبانی فینتو همواره از مشاوره رایگان تا خرید و استفاده از نرم افزار، قدم به قدم در کنار شماست. در مجموعه فینتو، تیم پشتیبانی متشکل از کارشناسان و حسابداران به صورت 24 ساعته از راه‌های ارتباطی متنوع پاسخگوی سوالات کاربران هستند

انتهای پیام

مرتبط با : فینتو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز