حرکت صعودی قیمت ارز شیب ملایمی به خود گرفت

قیمت دلار تا ساعت 14 امروز معادل 24 هزار و 121 تومان بوده که نسبت به دیروز 72 تومان رشد داشت. نرخ ارز تا ساعت ذکر شده رشد قیمتی اندکی را به ثبت رساند.

به گزارش کاماپرس، امروز دلار آمریکا در مقابل سایر ارزهای مهم جهان تقویت شد. در آمریکا با بهبود وضعیت استخدام‌ها در نخستین هفته از ماه ژوئن، شمار متقاضیان مزایای بیکاری در این کشور با کاهش 16 هزار نفری به 376 هزار نفر رسیده که کمی فعالان بازار را نسبت به بهتر شدن وضعیت، حداقل در بازار کار امیدوار کرده است.

این بهبود وضعیت یکی از دلایل صعود دلار در معاملات جهانی به شمار می‌رود. این کاهش در حالی ثبت شده که انتظارات بر صعودی شدن روند متقاضیان و 400 هزار نفری شدن آن‌ها بود. بیشترین کاهش شمار متقاضیان در ایالت‌های نیویورک، میشیگان، ورمونت و فلوریدا به ثبت رسید. از طرف دیگر جورجیا، واشنگتن و ایلینوی روند صعودی خود را حفظ کردند.

آریاک سفر

اما در بازار داخلی یورو هم با افزایش قیمت اندکی نسبت به دیروز مواجه شده و با 8 تومان افزایش نرخ در پله قیمتی 28 هزار و 306 تومان قرار گرفت. بیشترین افزایش نرخ در بین ارزهای خارجی به پوند تعلق گرفته که تا ساعت 14 نسبت به دیروز 155 تومان رشد قیمتی داشته و معادل 34 هزار و 419 شد. امروز درهم امارات و لیر ترکیه به ترتیب قیمتی معادل 6 هزار و 568 تومان و 2 هزار و 830 تومان داشتند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز