حذف قرعه کشی خودرو نزدیک است؟

طی بازدید روز گذشته سیدرضا فاطمی امین از شهرک کاوه، صحبت‌هایی در خصوص حذف قرعه کشی خودرو مطرح شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از سایت طلا، سیدرضا فاطمی امین روز گذشته 31 تیرماه از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی کاوه بازدید کرد و طی این بازدیدها مشکلات صنایع بررسی و به گفته فاطمی امین برای برون رفت از مشکلات تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

وزیر صمت اعلام کرد: بیش از آنکه مشکل اشتغال در شهرستا‌ن‌ها مطرح باشد مشکل مسکن پررنگ‌تر است. پس از تعاملات شهرک‌های صنعتی با وزارت راه و شهرسازی قرار شد زمین رایگان و تسهیلات به صنعتگران اعطا، تا مشکل مسکن در جامعه کارگری حل شود.

فاطمی امین همچنین در ادامه به ظرفیت‌های ساوه اشاره کرد و گفت: از آنجایی که ساوه مزیت صنعتی و گستردگی صنایع دارد باید توسعه‌ای متوازن رخ دهد و بر کارهای دانش بنیان نیز تمرکز شود. همچنین اشاره کرد که باید طرح‌های توسعه‌ای با هزینه‌های کم در این واحدهای با ظرفیت بالا انجام شود.

آریاک سفر

وزیر صمت همچنین درباره قرعه‌کشی خودرو نیز اظهار کرد: حذف قرعه‌کشی به عرضه و تقاضا مرتبط می‌شود که به صورت تدریجی به پایان قرعه کشی خودرو نزدیک خواهیم شد زیرا خودروسازی سایپا تمامی محصولات فروش خود را به جز دو خودرو، بدون قرعه کشی به ثبت‌نام کنندگان عرضه کرد.

فاطمی امین درباره تولید خودرو نیز گفت: امار تولید خودروهای ناقص در کشور به صفر رسیده و تمامی خودروها به صورت کامل تولید و خارج می‌شوند؛ در صورتی که آبان و آذرماه سال گذشته حدود 170 هزار خودرو ناقص تولید شده بود که سال جاری به 20 هزار دستگاه رسیده و به مرور روند مطلوبی در این راستا در پیش گرفته شده است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز