حاضرید چقدر بابت صرف نهار با وارن بافت بپردازید؟

warren-buffet-1
لست سکند

کمپانی ای بی فهرستی جالب از گران‌ترین خریدهای انجام شده از این کمپانی را منتشر کرده که در بین آنها خرید یک وعده صرف ناهار با وارن بافت میلیاردر بزرگ آمریکایی نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش کاما پرس از سی ان بی سی، موضوعات گران‌ترین خریدها در ای بی بسیار متنوع است و می‌تواند شامل یک تجربه عالی مثل غذا خوردن‌با وارن بافت که بیش از 4.5 میلیون دلار ارزش دارد یا نمونه‌های بسیار تجملی مثل لامبورگینی اونتادور2015 که 350 هزاردلار می‌ارزد، باشد. برای لیست امسال ” گرانترین و جالب‌ترین خریدهای ای بی”، این کمپانی تمام داده‌هایشان را در سرتاسر جهان از اول ژانویه تا ششم دسامبر 2019 آنالیز کرده و به برترین فروش های خود برپایه تجارت الکتریک  دست پیدا کرده است. نمونه برتر امسال به شرح زیر است:

1. یک نهار با وارن بافت

 یک نهار به ارزش 4.567.888 دلار با اوراکل اوماها، لقب وارن بافت، در ای بی به نفع گلید(یک  نرم افزار پیام رسان موبایل) به حراج گذاشته شد .این برنامه خصوصی تمام سرویس هایش را در اختیار نیازمندان در سانفرانسیسکو وکالیفرنیا قرار داده است.این قرار علاوه بر گرانترین خرید امسال ای بی، گرانترین عنوان برای خیرات هم در این سایت بوده است. جاستین سان، بنیان گذارموسسه بلاکچین ترون این نهار را خرید.

2. یک کارت هدیه با امضای تام برادی

راز آسمان پایتخت

به دنبال خیرات بافت،یک کارت هدیه مسابقات جام حذفی که توسط تام برادی در سال 2000 امضا شده، امسال به ارزش 400.100 دلار فروخته شد و به گزارش ای بی رکورد بالاترین قیمت پرداخت شده برای یک کارت فوتبال را زد. این کارت توسط قهرمان شش دوره سوپر باول امضا شده است.

3. کارت گرانبهای سنگی مایکل جردن در سال 1997

سومین رتبه را کارت گرانبهای سنگی مایکل جردن در سال 1997 به دست آورده که به ارزش 350.100 دلار در ای بی فروخته شده است. بنا به گفته شرکت ای بی این کارت یکی از ده کارتی است که تاکنون ساخته و گران ترین کارت بسکتبالی بوده که تا حالا فروخته شده است.

4. لامبورگینی اونتادور محصول 2015

رتبه لامبورگینی با ارزش 349.800 دلار فروش در این پلت فرم، بعد از کارت مایکل جردن قرار گرفته است.طبق پلتفرم تجارت الکتریک در لیست در بین 20 آیتم گران بهای امسال ای بی ، شش تای آنها از انواع مختلف لامبورگینی ودر مجموع 11 مدل مختلف ماشین های مجلل بوده است.

warren-buffet-1

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز