جی پلاس نتیجه موفق تجربیات گلدیران

لباسشویی جی پلاس
لست سکند

جی پلاس نتیجه تجربیات گلدیران در مسیر موفقیت‌های 30 ساله این شرکت است. در واقع گلدیران این‌‎بار یک برند ایرانی را به صورت انحصاری با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه کرده که اهداف بزرگی را دنبال می‌کند.

به گزارش کاماپرس، سبد محصولات جی‌پلاس با توجه به تنوع بالایی که دارد پاسخگوی انواع سلیقه‌ها و نیازها خواهد بود. در این راستا برند ایرانی جی‌پلاس از ماشین‌لباسشویی‌های ۸ کیلویی خود با نام K۸۲۴ و K۸۴۴ در دورنگ سفید و نقره‌ای و با امکانات متنوع رونمایی کرد. این دو مدل ماشین لباسشویی هوشمند، مجهز به آخرین تکنولوژی موتورهای شست‌وشو هستند که علاوه بر عمر بیشتر، توانایی اجرای چند برنامه شست‌وشو را دارند. استفاده از موتور هوشمند اینورتر در تجهیز ماشین ‌لباسشویی‌های جی‌پلاس در کنار اجرای ۱۵ برنامه کاربردی از جمله مراقبت از لباس‌های بسیار حساس یا همان قابلیت لانژری از ویژگی‌های متمایز این محصول به‌شمار می‌آید. از تفاوت‌های این دومدل ۸ کیلویی باهم، نیز می‌توان به ابعاد و دورموتور متفاوت اشاره کرد. در همین حال یکی از گزینه‌های مطمئن، برای تهیه این دو مدل جدید در این روزهای شیوع بیماری کرونا، خرید از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس است. در این فروشگاه می‌توانید با صرف زمان کوتاهی، اطلاعات فنی هر دو مدل جدید را بررسی کنید؛ ضمن آنکه باتوجه به نوسانات قیمت، در این فروشگاه، محصولات با قیمت مصوب اعلام شده از جانب شرکت به فروش می‌رسند که این موضوع خود از جمله مزایای خرید از این فروشگاه آنلاین است.

مدیر فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس در مورد فروش اینترنتی محصولات گلدیران در گفت و گو با دنیای اقتصاد گفت: به محض ورود محصول جدید جی‌پلاس در بازار، با توجه به جریانات اخیر مانند نوسانات قیمتی در بازار و حاشیه‌های بازار عرضه و تقاضا، متاسفانه شاهد قیمت‌های متفاوت فروش محصولات در بازار هستیم. نجفی تاکید کرد: در فروشگاه گلدیران پلاس همواره روی فروش محصولات گلدیران به قیمت مصوب شرکتی پافشاری کرده‌ایم. مشتریان گلدیران پلاس، با صرف زمان کوتاهی در این فروشگاه، متوجه اختلاف قیمت بازار و فروشگاه می‌شوند و می‌توانند محصولات متنوع جی‌پلاس را با قیمت مناسب در گلدیران پلاس و به صورت آنلاین خریداری کنند. در حال حاضر نیز بعد از مدتی وقفه در عرضه ماشین لباسشویی‌های جی‌پلاس، دو مدل جدید K۸۲۴ و K۸۴۴ با ظرفیت ۸ کیلوگرم در فروشگاه قابل خریداری است که مشتریان می‌توانند با چند کلیک، خریدی مطمئن را تجربه کنند ضمن آنکه حمل محصول تا درب منزل مشتری و نصب و راه‌اندازی آن هم توسط تکنیسین‌های فنی گلدیران انجام خواهد شد و تمامی هماهنگی‌ها طبق مفاد گارانتی گلدیران به صورت رایگان توسط تیم خدمات پس از فروش گلدیران پلاس خدمت مشتریان ارائه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : گلدیران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جی پلاس نتیجه موفق تجربیات گلدیران

  1. جمشید بهرامی گفته:

    سلام
    آیا محصولات گلدیران همان محصولات برند ال جی هستند که با استانداردهای این برند در ایران مونتاژ و به بازار عرضه می شوند ؟
    یعنی اینکه هر محصول مشابه یک نمونه کاملا کره ای بوده که اون رو در ایران تولید می کنید ؟
    البته درصورت تایید عرایض بنده و صرف نظر از حسرت عدم توان تولید محصولاتی با کیفیتی در کلاس جهانی حداقل می تونیم خوشحال باشیم محصولی خریداری می کنیم که بدون غل و غش و تحت استاندارد کمپانی خوشنامی مثل ال جی هست ، موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز