جولان لپ تاپ‌های ۱۵۶ میلیون تومانی در بازار با وجود سقوط دلار

سقوط قیمت دلار باعث ریزش قیمتها در بازار موبایل و تبلت و لپ تاپ شده است. اما بعضی از لپ تاپهای لاکچری هیچ واکنشی به ریزش قیمت نشان نداده اند و با قیمت ۱۵۶ میلیونی همچنان جولان می‌دهند. قیمتی هم اندازه قیمت یک خودرو داخلی.

به گزارش کاماپرس، ریزش دلار باعث سقوط قیمت سکه و طلا شده و در چند روز گذشته هم باعث شده قیمت بیش از ۳۰ مدل گوشی پرطرفدار بازار هم ارزان شود. اما رصد بازار لپ تاپ نشان می دهد قیمت بعضی از مدلهای لاکچری هیچ تغییر نداشته و همچنان با قیمتهای معادل یک خودرو تولید داخلی در بازار جولان می دهند.

البته به گفته فعالان بازار قیمت بالای این لپ تاپها هیچ اهمیتی برای گیمرهای حرفه ای ندارد و خیلی از مشتریان حاضرند برای داشتن یک لپ تاپ با کیفیت تا ۱۵۶ میلیون تومان هم هزینه کنند.

گران ترین لپ تاپ بازار بالاتر از کوییک آر

در حال حاضر در بازار 11 لپ تاپ لاچری وجود دارد که قیمت برخی از آنها با قیمت یک خودرو میان قیمت برابری می کند. لپ تاپ هایی که بین 102.5 تا بیش از 156 میلیون تومان قیمت دارند.

آریاک سفر

یکی از گران ترین مدلهای روز لپ تاپ سرفیس استودیو 2 i7/32GB/2TB SSD با قیمت 156 میلیون تومان معامله می شود، قیمتی که کمی از خودرو کوییک آر گران تر است.

در رتبه دوم محصولات لاکچری لپ تاپ ایسر مدل Acer VR Ready Gaming Laptop Computer 17.3 FHD قرار دارد که 135 میلیون و 52 هزار تومان ارزش گذاری شده است. این مدل لاکچری لپ تاپ نیز به لحاظ قیمتی هم سطح خودرو ساینا است.

اما اگر یک گیمر حرفه ای هستید، کارشناسان Predator Triton 700 Epic Gaming Laptop را به شما توصیه می کنند که قیمتی معادل 132 میلیون و 187 هزار و 800 تومان دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، لپ تاپ 16 اینچی اپل مدل مک بوک Pro COT 2020 Core i9-9880H 32GB-1TB SSD-8GB نیز با قیمت 102 میلیون و 599 هزار تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لپ تاپ و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز