جهش قابل توجه نرخ بیت کوین و 60 هزار دلاری شدن آن!

بیت کوین بالاخره مرز 60 هزار دلاری را پشت سر گذاشت و اکنون در محدوده قیمتی 61 هزار و 788 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال معروف طی یک ماه اخیر 14 هزار و 7 دلار افزایش قیمتی داشته است. به نظر چراغ سبز سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا به اولین بورس تجارت رمزارز این کشور در رشد قیمتی بیت کوین موثر بود.

به گزارش کاماپرس، صندوق تجارت رمزارز «پروشیرز بیت کوین استراتژی» قرار است با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا از سه شنبه هفته جاری در بورس نیویورک کار خود را آغاز کند. در صورت صحت داشتن این موضوع، صندوق پروشیرز دومین ای.تی.اف بیت کوین به شمار می‌رود که از کمیسیون بورس اوراق آمریکا مجوز دریافت کرده است.

پروشیرز در اطلاعیه پذیره نویسی خود عنوان کرده که احتمالا از روز دوشنبه معاملات ای.‌تی.‌اف بیت کوین خود را آغاز می‌کند. البته این موضوع هنوز رسما توسط اس‌.ای.‌سی تایید نشده است.

احتمال افزایش عرضه بیت کوین

راشاتودی اعلام کرده که رشد سریع قیمتی بیت کوین به دلیل افزایش خوش بینی معامله گران در مورد احتمال تصویب اولین صندوق معامله آتی بیت کوین در ایالات متحده به بالاترین رقم خود از ماه مه رسید. در واقع این موضوع شوک بزرگی را برای بازار رمزارزها ایجاد کرد.

آریاک سفر

اکنون این افزایش قیمت سریع بیت کوین باعث خوشحالی دارندگان آن است. اما در این میان کارشناسان نسبت به این رشد سریع قیمتی و نتیجه عکس آن هشدار می‌دهند. به گفته کارشناسان این حوزه، احتمال افزایش عرضه در کوتاه مدت بسیار زیاد است.

با این وجود، ارزش بازار جهانی رمزارزها به سرعت در حال رشد است و اکنون در محدوده 2.48 تریلیون دلار قرار دارد. این مقدار نسبت به روز گذشته 4.52 درصد رشد پیدا کرده است. همچنین حجم معاملات این رمزارز هم 34.73 درصد بالا رفته و در مرز 132.29 میلیارد دلاری قرار دارد.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز