جهش زیاد قیمت بیت کوین و احتمال 100 هزار دلاری شدن آن

بالاخره بیت کوین پس از یک استراحت طولانی با جهش قیمت زیادی پیدا کرد. اکنون این ارز دیجیتال با رشد قیمتی 31 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 51 هزار و 406 دلار قرار دارد. این جهش قیمتی بیت کوین باعث شده تا بار دیگر امیدواری‌ها نسبت به ادامه رشد آن و رفتن به سمت نرخ 100 دلاری قوت بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی اعلام کرده که برای سومین هفته متوالی جریان ورود سرمایه به بازار بیت کوین مثبت بوده و این اتفاق مهمی برای ارز دیجیتال پرطرفدار بازار است. در حال حاضر 45 درصد از کل بازارهای ارز دیجیتال در اختیار بیت کوین است.

کارشناسان معتقدند افزایش قیمت بیت کوین به دلیل بالا رفتن حجم خرید این ارز دیجیتال طی روز گذشته اتفاق بود. داده‌های بازار نشان دهنده تثبیت قیمتی بیت کوین قبل این افزایش نرخ بودند. این میزان جهش قیمتی باعث شده تا بار دیگر انتظارات بازار نسبت به 100 هزار دلاری شدن این ارز دیجیتال افزایشی شود. به نظر کارشناسان و تحلیلگران سطح قیمتی 100 هزار دلاری برای این رمزارز از اهمیت زیادی برخوردار است.

آریاک سفر

با این رشد سریع قیمتی که برای بیت کوین اتفاق افتاده بار دیگر بازار پیش بینی‌ها داغ شده و بسیاری از تحلیلگران عملکرد این رمزارز را در آینده مورد بررسی قرار داده‌اند. به گفته «ارز دیجیتال»، یکی از این تحلیلگران، پلن بی، خالق مدل انباشت به جریان است. پلن بی قبلا توانسته بود قیمت ماهانه بیت کوین را به طور دقیق پیش بینی کند.

وی اخیرا در توئیتی اعلام کرده که بیت کوین در آستانه آغاز مرحله دوم روند صعودی خود قرار گرفته و احتمالا این جریان پس از پایان سال 2021 هم ادامه پیدا خواهد کرد. به نظر این تحلیلگر عوامل اساسی در تسریع این روند صعودی موثر خواهند بود و احتمالا بیت کوین در ماه‌های آینده یک جهش قیمتی زیاد را تجربه خواهد کرد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز