«سوخو 35 – اس» بهترین جنگنده روسیه از نظر آمریکایی‌ها

به عقیده تحلیل گران آمریکایی، این جنگ افزار از توانایی جنگی چشمگیری برخوردار بوده و بهترین جنگنده در ناوگان هوافضای روسیه به حساب می آید.

به گزارش کاماپرس و به نقل  The National Interest، در ابتدا، عرضه جنگنده های Su-35S برای سرویس دهی و یک راه حل کوتاه مدت برای وزارت دفاع روسیه محسوب می شد، زیرا این کشور انتظار بکارگیری جنگنده نسل پنجم Su-57 را داشت. با این حال، چندی نگذشت که مشخص شد این جنگنده یک ماشین جنگی کاملاً مستقل است که خلبانان به سرعت عاشق آن می شوند.

به گفته نویسندگان این نشریه امریکایی، Su-35S در حال حاضر بهترین جنگنده روسیه است. این عنوان حداقل تا زمان تحویل کامل هواپیمای نسل پنجم Su-57 به نیروهای هوافضای روسیه به آن اختصاص خواهد یافت. پیشتر البته، در اواخر ماه دسامبر 2020، نیروهای هوافضای روسیه اولین جنگنده تولید شده سری انبوه پاکفا را دریافت کردند.

آریاک سفر

به گفته کارشناسان نظامی، Su-35S با ویژگی های خاصی که دارد برای مدت طولانی در خدمت ارتش روسیه باقی خواهد ماند. اگرچه این جنگنده متعلق به نسل چهارم است ، اما برای جنگنده های نسل “پنجم” یک رقیب جدی به حساب می آید. سوخوی 35 اس یک جنگنده مدرن و بسیار کارآمد است. علاوه بر این که در نسخه جدید این جنگنده یک بدنه سبک دریافت کرده است، توانایی وکتوریزه کردن سه بعدی قدرت رانش موتورهای خود را نیز دارد. سازندگان در خصوص تسلیحات این جنگنده نیز تمهیدات خوبی دیده اند. زرادخانه این ماشین جنگی چشمگیر است. قوی ترین سلاح موجود در این جنگنده موشک های نوع R-77 Vympel است که برای از بین بردن اهداف هوایی طراحی شده است. این موشک از نظر قدرت می تواند با موشک آمریکایی AIM-120 AMRAAM مقایسه شود.

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “«سوخو 35 – اس» بهترین جنگنده روسیه از نظر آمریکایی‌ها

  1. هادی گفته:

    بله نه اینکه خودرویی را به خریدار باکلی اپشن نشون میدند،بعد موقع تحویل میان ازکلی آپشن ازسرو تش میزنند،بعدم چرا ارزش پول مردم را مصاحبه نمیکنند،که یک سال دست کارخونه،تف به غیرت مسئولین بی تفاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز