جنسیت بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان دردسرساز شد

لست سکند

فدراسیون فوتبال اردن از کنفدارسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است تا درباره جنسیت دروازه‌بان تیم ملی ایران، تحقیق کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ورزشی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از کوره، فدراسیون فوتبال اردن اعلام کرده که هنوز پاسخی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره درخواست‌شان برای تحقیق درباره دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران دریافت نکرده است.

بعضی منابع می‌گویند کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ این درخواست فدراسیون فوتبال اردن را داده، تا جایی که به صراحت اعلام کرده سنگربان ایران زن است و به این ترتیب شکایت اردن رد شده است؛ ضمنا این کشور باید جریمه‌ای یک میلیون دلاری به سنگربان ایران پرداخت کند.

مریم ایراندوست، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران، نیز در واکنش به این خبر، چنین نامه‌ای را غیر اخلاقی دانسته و اطمینان داده است که تمام اعضای تیمش پایبند به قوانین کنفدارسیون هستند.

راز آسمان پایتخت

مهم‌ترین خبرهای امروز:

اما یک منبع آگاه در فدراسیون اردن گفت: فدراسیون فوتبال هیچ درخواستی را مبنی بر جریمه یک میلیون دلاری دریافت نکرده است. ما از AFC خواستیم که در این زمینه تحقیق کند و هنوز پاسخی را دریافت نکرده‌ایم.

بر اساس این گزارش، این موضوع زمان بر و نیاز به بررسی کمیته پزشکی زنان AFC دارد، به همین خاطر هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ درخواست اردنی‌ها را نداده است.

تیم ملی فوتبال بانوان اردن در مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف ایران رفت که این بازی بعد از تساوی به ضربات پنالتی کشیده شد و در آن ایران با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کرد. در نتیجه موفق به کسب جواز حضور در جام ملت های آسیا شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز