جنجال جدید مهناز افشار ؛ بازگشت به همسر سابق شایعه است؟!

لست سکند

مهناز افشار، بازیگر سابق تئاتر و سینما، چند روز گذشته عکسی از دخترش لیانا و یاسین رامین، همسر سابق خود، منتشر کرده که باعث گمانه‌زنی‌هایی درباره ازدواج مجدد و بازگشت این زوج به زندگی مشترک‌شان شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رسانه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افشار سال 1393 با یاسین رامین ازدواج کرد. یاسین فرزند محمدعلی رامین از فعالان اصولگرا و معاون مطبوعاتی دولت احمدی‌نژاد است. اردیبهشت ماه 1394 افشار و رامین صاحب دختری به نام لیانا شدند. سال 1395 رامین درگیر پرونده‌ فساد مالی شد که برای وی زندان طولانی مدت و پرداخت خسارت را در برداشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مردادماه 1395 بود که دادستان وقت تهران از بازداشت متهم شرکت رشد، وابسته به هلال احمر، خبر داد که آن فرد کسی جز یاسین رامین نبود. خبرها حاکی از آن است که موضوع پرونده به واردات دارو و تجهیزات پزشکی برای بیماران خاص و سرطانی بازمی‌گردد. اما برخی این پرونده و متهم آن را به مسئله شیرخشک‌های فاسد، اختلاس و تخلف مالی نسبت دادند. وکیل رامین در این خصوص شفاف سازی و اختلاف حساب بین شرکت موکلش و هلال احمر را علت این موضوع عنوان کرد.

راز آسمان پایتخت

لیانا کنار مادرش بزرگ می‌شود

به هر حال بعد از دستگیری رامین، مهناز افشار مدتی در ایران زندگی کرد، اما سپس تصمیم گرفت به همراه لیانا از ایران خارج شود و به آلمان برود. بعد خروج از کشور، مسیر زندگی هنری افشار تغییر پیدا کرد و وی سال 1398 در مسابقه تلویزیونی پرشیا گات تلنت به عنوان یکی از داوران حضور داشت. این تغییر رویه واکنش‌های مختلفی را برانگیخت. در همین بحبوحه بود که افشار در لفافه اعلام کرد که از همسرش جدا شده و باید به تنهایی لیانا را بزرگ کند.

آبان 1400 همسر سابق مهناز افشار به رغم اتهامات مختلفی که علیه وی عنوان کردند، تبرئه و آزاد شد. کمی بعد از تبرئه وی، عکس‌ها و استوری‌های افشار بیانگر درباره حضور رامین کنار وی و دخترش منتشر شد!

بازگشت دوباره رامین و افشار به هم؟!

پست اخیر این بازیگر هم جنجال‌ها را بیشتر کرد. وی اخیرا پستی را به مناسبت روز جهانی پدر منتشر کرده که لیانا را به همراه پدرش در یکی از شهربازی‌های آلمان نشان می‌دهد. ضمن اینکه یاسین رامین در یک برنامه اینترنتی ماجرای طلاق از مهناز افشار را کتمان کرد. در این برنامه مجری سوالی درباره پشیمانی وی از ازدواج با مهناز افشار مطرح کرد که رامین پاسخ داد: چه کسی گفته پشیمان شدم؟!

خلاصه‌ای از زندگی هنری افشار

مهناز افشار متولد سال 1356 در تهران است. وی تحصیلات آکادمیک بازیگری ندارد و با شرکت در کلاس‌های حمید سمندریان توانسته به این حوزه راه پیدا کند. نخستین کار حرفه‌ای وی بازی در سریال گمشده بود. او با فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 به شهرت رسید و جای خود را در عرصه بازیگری تثبیت کرد. مهمانخانه ماه نو آخرین کار سینمایی وی در ایران بود. او قبل از مهاجرت به آلمان در یک سریال نمایش خانگی به نام گلشیفته هم حضور داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز