جعبه صورتی خانومی ؛ خرید با تخفیف و جایزه ده میلیون تومانی

فروشگاه خانومی یک چالش جدید طراحی کرده است که کاربران می‌توانند با شرکت در آن تا 10 میلیون تومان جایزه دریافت کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

خرید با امتحان شانس!

به گزارش کاماپرس، چالش فروشگاه خانومی، بازی شانس خانومی نام دارد. در این چالش کاربران شماره تلفن خود را وارد کرده و بعد از دریافت کد تایید و وارد کردن آن، گردونه را می‌چرخانند. سپس با بن‌هایی که دریافت می‌کنند می‌توانند محصولات متنوعی از جمله شوینده صورت، رژلب، ریمل، انواع مرطوب کننده و آبرسان، شامپو و ضد آفتاب خریداری کنند. ضمنا افراد می‌توانند با یک سرچ ساده در وب سایت این مجموعه، پرفروش های خانومی را بشناسند و بهترین محصول را انتخاب کنند و از تخفیف لوازم بهداشتی آن بهره ببرند.

بزرگ‌ترین تخفیف هر روزه لوازم آرایشی و بهداشتی

اما به جز بازی شانس خانومی، افراد امکان استفاده از حراجی بزرگ این مجموعه را هم دارند. طرح این حراجی جعبه صورتی نام دارد که هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب محصولاتی که بیشترین آف قیمتی را دارند به مشتریان معرفی می‌شوند و افراد از این طریق می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی خریداری کنند.

آریاک سفر

حراج‌های قیمتی جعبه صورتی قابل توجه و زیاد بوده و در آن انواع ژل شستشو، ریمل، کرم، شامپو و … ارائه می‌شود. افراد با حراجی جعبه صورتی خانومی علاوه بر استفاده از تخفیف لوازم بهداشتی ، خرید مطمئن و مناسبی خواهند داشت.

تخفیف برای خرید اولی‌ها

ضمنا افرادی که برای اولین بار به سایت خانومی مراجعه کرده‌اند، به آن‌ها تخفیف 40 هزار تومانی در اولین خرید تعلق می‌گیرد. البته این تخفیف مختص افرادی است که در همان خرید اول، سبد خریدشان بیشتر از 200 هزار تومان شود. کد تخفیف خرید اولی‌ها هم در سایت خانومی درج شده است.

این مجموعه برای افراد دیگر هم هر ماه تخفیف دارد. فروشگاه خانومی به عنوان سورپرایز ویژه آخر ماه روی 400 مدل مختلف از کالای خود، 40 درصد تخفیف لحاظ کرده است.

مختصری از سابقه فعالیت خانومی

سایت خانومی از سال 1392 به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی، بهداشتی و عطر فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه نمایندگی بالغ بر 250 برند آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را دارد. این مجموعه دارای نماد اعتماد است و در اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم عضویت دارد. ضمنا فروشگاه خانومی توانسته نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال را هم به دست آورد.

وبسایت خانومی علاوه بر تضمین قیمت محصول، اصل بودن کالاها را هم ضمانت می‌کند. تمامی واردکنندگان و تولیدکنندگان آرایشی و بهداشتی که با این فروشگاه ارتباط دارند، موظف به ارائه پروانه بهداشتی ورود یا ساخت از وزارت بهداشت هستند. این پروانه روی تمامی کالاهای فروشگاه نصب می‌شود.

فروشگاه خانومی این اختیار را به مشتریان خود داده تا در صورتی که کالا بدون پروانه بهداشت برای آن‌ها صادر شد، نسبت به اطلاع رسانی به واحد پشتیبانی و تعویض محصول در اولین فرصت اقدام کنند. افرادی که مایل به کسب اطلاعات درباره برند آرایشی مورد نظر خود هستند، می‌توانند در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب با واحد پشتیبانی خانومی تماس بگیرند و تمامی سوالات مرتبط خود را مطرح کنند.

امکانات ویژه خانومی برای مشتریان

مرکزیت این فروشگاه در تهران است به همین دلیل مشتریان ساکن این شهر در هر زمانی که مایل باشند، می‌توانند کالای خریداری شده خود را با پیک دریافت کنند. هزینه پیک تهران و شهرستان 18 هزار و 500 تومان بوده اما برای خریدهای بالای 250 هزار تومان رایگان خواهد بود. خریدهای آنلاین شهرستان با پست ارسال خواهند شد و تقریبا سه تا پنج روز کاری بعد از تحویل بسته به این اداره، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. ضمنا در صورتی که مشتری پلمپ کالا را باز نکرده و بسته حاوی مشکل یا خرابی باشد، فروشگاه خانومی آن را پس می‌گیرد. منتهی این امکان تنها تا هفت روز بعد از تحویل بسته وجود دارد و بعد از این مدت زمانی چنین شرایطی امکان پذیر نیست.

فروشگاه خانومی تاکنون در راستای ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب، جوایزی را هم به دست آورده است. این مجموعه در سال 1398 برنده تندیس زرین برند محبوب مصرف کنندگان شد.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز